• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK LN-RKT - status

Re: LN-RKT (MSN1697) - status

Noen som vet når SAS planlegger første flight med LN-RKT?
Er jo snart en uke siden den kom til CPH...
 
Re: LN-RKT (MSN1697) - status

Det skar seg tydeligvis. SAS har puttet inn en A340 til iAD i dag... LN-RKG.

Da lurer jeg fremdeles på hva som skjer med LN-RKT... :)
 
Re: LN-RKT (MSN1697) - status

Kan det være den som har stått urørt utenfor hangaren til SAS i CPH noen dager? Så den stod på samme sted i går og på mandag
 
Re: LN-RKT (MSN1697) - status

Det er tydeligvis noen utfordringer med sertifisering etter delevery med Airbus-kjerrer.... ??
 
Re: LN-RKT (MSN1697) - status

Det er tydeligvis noen utfordringer med sertifisering etter delevery med Airbus-kjerrer.... ??


Såvidt jeg hørte fra SAS sidst, så går det ret hurtigt med at få certifiseringen på plads til USA, mens det kan tage lang tid til Kina.

Disse ansøgninger skal laves for hvert flyindivid og kan først gøres efter levering. Det forklarer også hvorfor man oftest ser de nye fly på USA ruter i starten.

Om det er det som er sagen i dette tilfælde ved jeg dog ikke.
 
Re: LN-RKT (MSN1697) - status

De oppgir "Insurance" som grunn til at den ikke ble brukt i dag.

Den er for øvrig satt opp på Sk925 til IAD i morgen 11 feb.:old
 
Back
Top