Og ???Hva betyr dette for den andre A330E'en? Når forventes den å leveres?
Jeg blir mega pissed hvis jeg får A340 i midten av november…
Og ???
Hilsen Ole
Fordi SKs A340 har cabin fra tidlig på 1990-tallet...
Hva betyr dette for den andre A330E'en? Når forventes den å leveres?
Jeg blir mega pissed hvis jeg får A340 i midten av november…
Fordi SKs A340 har cabin fra tidlig på 1990-tallet...
Vi er andre der før er blevet downgraded fra a330 til a340(endda på biz). Lev med hvis det sker. Sas har jo ikke lovet, at det bliver a330
levert i 2002- >-....
Nummer to (LN-RKS) er/var planlagt i begynnelsen av oktober. Så Petter tåler en liten forsinkelse. Alle flighter etter 25/10 er fortsatt oppsatt med 330.
Jeg har fløyet både gammel og ny SAS-kabin på langrute og ser poenget.
Men hvis det er så ille som det fremstilles her (tror neppe det) så er det vel bare å benytte et annet selskap (selv med et flybytte) hvor denne problemstillingen ikke er relevant. Flere andre selskap er jo ferdig med sine kabinoppgraderinger og vel så det.
Espen
Fordi SKs A340 har cabin fra tidlig på 1990-tallet...
Det vil sige , at du vægter det at det er et nyt fly frem for at du kommer frem TIL TIDEN
Hilsen Ole
Føles som 1990...
Noen som vet når LN-RKR skal leveres etter planen?