LN-RKF til OSL?

Er om flightplanen fortsatt er til OSL, så skal maskinen like sørvest av Kiel snu nesa mot AAL og så over fjorden til TOR så inn på en STAR inn til OSL som mest sannsynlig er TOR5M for bane 19R..;)
 
Nå er den langt (sør)øst for Kiel, og er på veg nedover. Ser nok ut som det er CPH den skal til.
 
Tydeligvis noe som har skjedd Enroute da..:)

fordi den hadde flightplan til ENGM, som jeg fant på IPPC, å da skulle den hit..:)

Så er tydelig noe som har gått galt under turen opp, da den plutselig snudde om og dro til CPH.

Så noe er det som har skjedd underveis..:)
 
Tydeligvis noe som har skjedd Enroute da..:)

fordi den hadde flightplan til ENGM, som jeg fant på IPPC, å da skulle den hit..:)

Så er tydelig noe som har gått galt under turen opp, da den plutselig snudde om og dro til CPH.

Så noe er det som har skjedd underveis..:)

Er vel heller ting som tyder på feil i flightplanen.........
 
Sto jo inne med TOR som STAR (Standard Terminal Arrival Route) i flightplan da..:O

Men men vi får la fagfolkene i SAS forklare hva som har skjedd..:)
 
På CPH delen til Widerøe står det TD bak flighten.

TD Teknisk feil på fly. Koden omfatter alle tekniske feil på flyet som oppstår under flyging eller bakkeoperasjon i løpet av planlagt produksjon.
 
TD Teknisk feil på fly. Koden omfatter alle tekniske feil på flyet som oppstår under flyging eller bakkeoperasjon i løpet av planlagt produksjon.

Ja, och det behöver ju inte betyda att någonting har skett under flygningen, som du säger även under bakkeoperasjon. Var det inte delay vid starten från LDE mot planerat? Det var förmodligen anledningen till TD.
 
Skuff... Noen som vet hvilke eventuelle feil som kan ha skjedd?

Mer interessant er jo hva som skal skje med flyet. Skal den bare få en ny parkeringsplass, eller skal SAS eller andre selskaper begynne å tjene penger på den? Kanskje den skal være reservefly i sommerprogrammet?
 
LN-RKF skal fly CPH-NRT som 983 idag , så den er nok tatt inn i varmen igjen ja :D

PS under SI(Special info) for denne flt står det, "REPO of LN-RKF IN CPH" hva nå det måtte bety ??
 
Det kanske är så enkelt att det blivit ett plötsligt behov av en A330/340 på grund av scheduled/unscheduled maintenance på någon annan maskin i flottan? Eller ett trafikalt behov som när den flög två flygningar till BKK i april?
 
Back
Top