LN-NOS og LN-KKW med nye haler(og kropp)

Takk for at du deler dette med oss:D Maskinene har defintivt fått et løft her, uten tvil. Jeg liker godt den nye designen på halemotivene.

Spennede haler, Ludvig Holberg med en parykk som kunne gått på scenen i et 70-talls tungrock-band

Takk for bilder:)

OT: Da kan vi vel si med sikkert at KKW ikke blir en av de første 300-maskinene til å forsvinne, tross at dette er en av de eldste maskinene i dagens flåte:)

Den er femte eldst - KKF, KKG, KKR og KKS er eldre - men KKW er vel det flyet i flåten som har mest brokede fortid.

Helt klart en forbedring av haledesignen... BRA!!! Gleder meg til de svenske og danske personlighetene dukker opp også!

Den er femte eldst - KKF, KKG, KKR og KKS er eldre - men KKW er vel det flyet i flåten som har mest brokede fortid.

Brokede? Som i "mest snags" eller "mest reparasjonshungrig"? Mye Portugal og en liten visitt i Brasil høres ikke forferdelig ut sammenliknet med andre som har vært i Afrika, på-grensa-til-"-stan"-øst-europa og mikronesia :p

Ludvig Holberg godkjennes under tvil pga den norskfødde bakgrunnen, jeg lurer på hva som står på han? "Real Scandinavian Writer" (i god barokk-stil med Store Bokstaver I Hvert Ord! :colgate: )?
Kjenner jeg kommer til å bli veldig skuffet, ja, nærmest litt fornærmet - og ønske meg en forklaring fra Norwegian hvorfor de unnlater store norske helter som Kristian Birkeland før de kjører på med (gud forby!) flere (kanskje også rene) svensker/dansker. Vi er et lite folk med mange store personligheter, hvorfor må vi ut av landet for å finne noen som er verdig halen på flyselskapet Norwegian?

Frontier har ikke akkurat løver og kenguruer på halen sin.

Og når vi er inne på frontier - er det noe logikk bak norwegians "små" haledesign? Må jo være noen kvadratmeter hvitt igjen på kanten av halen? Frontier har jo heldekkende haler, SAS også.

Last edited:
Synes ikke denne blåfargen gjør seg noe spesielt godt.
Så lenge Norwegian ikke klarer å gjennomføre motiv på samtlige fly synes jeg fortsatt det må være like greit å lakkere halefinnen, evt. også halen, med noe som matcher frontpartiet. Finnes ikke noe tristere enn en hvit halefinne.

UNICEF-flyet er flott! Så bilder av det for noen uker siden, men da var det bare en tegning. Ellers likte jeg det forrige heltedesignet bedre enn dette - og jeg er enig med Blubird: blåfargen er forstyrrende og unødvendig.

Takk for bilder:)

OT: Da kan vi vel si med sikkert at KKW ikke blir en av de første 300-maskinene til å forsvinne, tross at dette er en av de eldste maskinene i dagens flåte:)

KKW er vel en av de 4 300-maskinene DY eier selv, så den kvitter de seg vel ikke med med det første.

LN-KKW var tidligere dekorert med "Den mest fleksible måten å reise på." Er denne designen flyttet til en annen maskin?

LN-KKW var tidligere dekorert med "Den mest fleksible måten å reise på." Er denne designen flyttet til en annen maskin?

Nei, "Den mest fleksible måten å reise på" er borte fra flyene nå. Det har tidligere stått på KKW (hvit hale) og KKT (rød hale).

Back