Marcus W ScanFlyer Blue 30 Apr 2009 #1 LN-NOL på Rygge Nr 6000 var idag på Rygge för lite touch-and-go
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 30 Apr 2009 #2 Re: LN-NOL på Rygge Aha, så da var det faktisk den jeg så under climbout!
Tændis ScanFlyer Blue 30 Apr 2009 #3 Re: LN-NOL på Rygge Stilig! Når var du der..? Du fikk vel ikke bilde av meg i LN-NFU?
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 30 Apr 2009 #4 Re: LN-NOL på Rygge Nydelig! Flott lys. Men ordinært er det vel helt slutt med 737-800 på Rygge nå?
A afb ScanFlyer Blue 30 Apr 2009 #5 Re: LN-NOL på Rygge Flotte bilder! Så den flere ganger i det den svingte over Moss, var like før jeg kjørte ut selv.
Re: LN-NOL på Rygge Flotte bilder! Så den flere ganger i det den svingte over Moss, var like før jeg kjørte ut selv.
Marcus W ScanFlyer Blue 4 May 2009 #6 Re: LN-NOL på Rygge Tændis said: Stilig! Når var du der..? Du fikk vel ikke bilde av meg i LN-NFU? Click to expand... tyvärr inte..
Re: LN-NOL på Rygge Tændis said: Stilig! Når var du der..? Du fikk vel ikke bilde av meg i LN-NFU? Click to expand... tyvärr inte..
Marcus W ScanFlyer Blue 4 May 2009 #7 Re: LN-NOL på Rygge FlightDeck said: Nydelig! Flott lys. Men ordinært er det vel helt slutt med 737-800 på Rygge nå? Click to expand... Som det är just nu - ja. Men vi hoppas att det ska ändras..
Re: LN-NOL på Rygge FlightDeck said: Nydelig! Flott lys. Men ordinært er det vel helt slutt med 737-800 på Rygge nå? Click to expand... Som det är just nu - ja. Men vi hoppas att det ska ändras..