DY LN-NOD/EI-FHE - status

Re: LN-NOD

Ehh hvorfor liker de ikke spotting av deres fly? Trodde det var lov å fotografere fly:rolleyes:

Vel, DY er vel spottervennlig. Hangar.no sine Spotters ble med da Unicef Fly ble avdykked, da LN-NOB ankommed. Listen kunne forsettes. BRU ble offentlig avdukked og mange Spotters fra heile landet ble pa OSL. Det lyder ikke som Spotter-uvennlig.

Faktum at Finn-Erik ikke ble med NOB skyldes pa andre fakta.
Mens a ga na ut og oppföre seg sure som en putte bare fordi man ble ikke glad med svaret man fikk, dette er dumt og ödelegger for fremtida. Har du en gang tenkt om faktum at du og din oppförelse - Finn Erik er kanske grunnen til at du fikk nei?? Hint Hint!

Nei, de var nok heller PR-kåte for å havne i avisene med alle disse nyhetene.

Men legger merke til du er kanskje blitt flink med å slenge med leppa den senere tid, mens synes det passer deg bedre å bruke kunnskapene du har.

..men alikevel gleder jeg meg til å se den første gang - kommer den med ny design?

Vel, DY er vel spottervennlig. Hangar.no sine Spotters ble med da Unicef Fly ble avdykked, da LN-NOB ankommed. Listen kunne forsettes. BRU ble offentlig avdukked og mange Spotters fra heile landet ble pa OSL. Det lyder ikke som Spotter-uvennlig.

Faktum at Finn-Erik ikke ble med NOB skyldes pa andre fakta.
Mens a ga na ut og oppföre seg sure som en putte bare fordi man ble ikke glad med svaret man fikk, dette er dumt og ödelegger for fremtida. Har du en gang tenkt om faktum at du og din oppförelse - Finn Erik er kanske grunnen til at du fikk nei?? Hint Hint!

For ordens skyld jeg bad aldri Norwegian om noe som helst, jeg tilboed Norwegian's ansatte som var her i Seattle noen uker, muligheter til aa se noe annet, treffe andre nordmenn, oppleve noe som andre nordmenn som besoeker Seattle har satt pris paa....

Et hoefflig avslag ville ha vaert helt OK....Det var ikke det jeg mottok.

Last edited:

Som nevnt i en annen tråd så er planlagt DEL for -NOD 11JUN. Den skal forlate BFI 10JUN2000 og ankomme OSL 11JUN0530.

Looks nice! Spent på hvilken gamling som havner på halen. Bjørnstjerne Bjørnson, kanskje.

Looks nice! Spent på hvilken gamling som havner på halen. Bjørnstjerne Bjørnson, kanskje.

Tror ikke vi kan regne med noe på halen med det første. Da LN-NOB var kommet så langt så var jo Grieg på plass allerede. De har tydeligvis store problemer med å få tak i nok motiv.

Hva om de begynte å se litt lengre bak i tid for motiv. F.eks noen vikinghelter eller Tor med hammeren, Balder etc.? :cool:
Disse kunne jo vært brukt på .se flyene også...litt mer intra-skandinavisk...

De nye flyene til norwergian.se kommer med svensk registrering, og har norwegian.se på kroppen, så denne blir nok helnorsk :)

"Alle" de nye maskinene fra BFI skal til Norwegian.no, ex Pegasus osv skal til .se. Dette betyr egentlig at dagens -NOC skal omreg. til svensk register, og en av de nye vil få -NOC.

"Alle" de nye maskinene fra BFI skal til Norwegian.no, ex Pegasus osv skal til .se. Dette betyr egentlig at dagens -NOC skal omreg. til svensk register, og en av de nye vil få -NOC.

Noen spesiell grunn til at svenskene skal få de eldste flyene?

Nå skal vel egentlig FlyNordic være glad for at de flyr i det hele tatt vel? :) Selv med en flåte av NESTEN nye -800'er etterhvert?

Back