DY LN-NOC - status

Re: Ln-noc?

Bra! Fryktet at det var noe som følgte maskinen fra Air Europa.

Ulempen med å bare ha et fly av en type...

Snag kan alle få og med alle disse bilene som kjører rundt på en flyplass som skriker krasj med meg så er det ganske bra det ikke skjer oftere.

Ulempen med å bare ha et fly av en type...

Snag kan alle få og med alle disse bilene som kjører rundt på en flyplass som skriker krasj med meg så er det ganske bra det ikke skjer oftere.

Er det noen som har statestikk over hvor mange av snagene i Norge som blir til av utstyr som kommer bort i fly? Tror ikke det er så mange , tror heller mye av avikene kommer av at flyene blir "syke"

733 ble det på DY1048! Håper NOC er frisk snart, og på BVA er det vel dårlig med teknikere. Streiken på ORY er over heldigvis

Vet du hvordan det hele endte eller? Hørte det var booket + 20 ifht til kapasiteten på -300..?

Paris/Beauvais DY 5495 12:10 Ny tid 12:35 Norwegian 47

Dette er vel LN-NOC? Skulle kommet hjem i går som DY1495?

En del passasjerer måtte reise om Arlanda men det gikk fint og ingen større problemer. Mange synes nok det fint med en liten EU kompensasjon :)

Noen som har bilder av NOC?

NorwegianLN-NOC.jpg

Her er LN-NOC på OSL

Den ble jo fin denne, ser den også har fått tettet igjen "øyenbrynene" sine etter at den kom fra Air Europa...

Airbus 330.

Har ikke alle maskinen som DY eier fått plugget de 4 vinduene? KKX og KKS mener jeg ihvertfall at er plugget, men nå er vel ikke KKS eiet av DY.

Og LN-NOC hadde sin første tur til LPA idag som Norwegian fugl...
Dog har den vært der noen ganger før da som Air Europa.;)

Airbus 330.

Kommer det en nordmann på halen - eller snakker vi ny design om ikke så lenge?

Har ikke alle maskinen som DY eier fått plugget de 4 vinduene? KKX og KKS mener jeg ihvertfall at er plugget, men nå er vel ikke KKS eiet av DY.

Trur DY plugger eyebrows vinduene på alle flyene som er inne på c/d-check.

Back