Ln-nob

hver gang jeg ser et norwegian fly får jeg assosiasjoner til en hundepenis. og den Allers-påskriften med "real norwegian" er jo bare så harry.......

NOB'en skal vel fly baseres på Rygge så den ser du nok ikke mye til, vet ikke hvordan det blir med -NOC og -NOD ?

Blir det saa mange NAS'sere i Seattle?? :wow:

Blir vel god buttiikk for SAS, det da.... !! Eller reiser alle paa ID?

..

Fint bilde, Finn Erik ... eller rettere sagt, fint dokumentert!

Feirer med aa drikke kaffe av Norwegian-koppen min!

A Team?? Hvilken kanal?? Hakke sett A-Team paa aar og dag. Her er akkurat Numbers ferdig og kjerringa snorker paa sofaen. Blir nok bingen her ogsaa snart

Ikke TV .. DVD .. fikk Season 1 i posten forleden. Blir nok aa hygge meg med et par episoder ombord hos DL tordag ogsaa ...

Klart det blir mange NAS`ere i SEA - men de velger kanskje et annet selskap når de må betale billettene. Både BA og KLM/NWA flyr jo til SEA...

BRa jobba, Finn Erik!! Regner med at du har med deg telt, sovepose, thermos og single malt og camper rundt Boeing Field i helga

Takk for at dette ble dokumentert dc 8-63! :)

Er skuffet over at DY beholder det nåværende designet, med noen og 60 nye fly på vei var håpet at man skulle finne på noe litt mindre nasjonalistisk, og som ikke får slike kjipe nicknames som "brukt tampong", "hundepenis", "omskjært penis" eller verre ting.

Jeg vet en del av disse flyene skal til FlyNordic, men likevel er det nok kjente "Real Norwegians" som kan plasseres på flyene som blir levert?

Skuffende at DY ikke benyttet anledningen til å forandre litt på designet ja.
Men foreventer at haledesignet forandres etterhvert. Det er vel begrenset hvor mange "real norwegians" det er hensiktsmessig å plassere der.

Liveryen til Norwegian er ett sorgens kapittel... Men som alt annet norskt, NORGE skal syns !!!

Norwegian sitt livery er distinkt og lett gjenkjennelig, det er vel viktig for et relativt nyetablert flyselskap som Norwegian.
Man gjenkjenner og kan identifisere hvilket flyselskap det er. I motsetning til andre som er så pregløse at man har glemt det etter 10 sekunder.

Jeg synes liveryen til DY er fin jeg. Man kunne kanskje med fordel endret halen til noe som er likt på alle flyene. Ellers er DY lett å kjenne igjen, og det er bra!

Back