Ln-nob

Jeg synes liveryen til DY er ok, den kunne godt vært et litt annet design, men bare et motiv på halen (til de som ikke har noen helt) hadde gjort mye.

Jeg veit at mange spottere fra utlandet syns livery`n til DY er bra/kul/stilig, så det burde jo være et bra vitnesbyrd igrunn.. Sjøl har jeg heller ingenting å utsette på den, skiller seg ut, lett gjenkjennelig og ser bra ut i mine øyer.

Smaken er som baken.

Her er'n...langt fra ideelt bilde men forholdene tatt i betraktning...det er foerste bilde.....
BRA dokumentert, Finn Erik! Flypapparazzi extraordinere slår til igjen!!! Først BU's LN-TUA, så DYs LN-NOB, og om et par år SAS' første 787-8 LN-SAS!!!

Så LN-NOB ble Edvard Grieg.....var vel på tide å få en av våre mest kjente komponister klistret på halen til DY

Noe sier meg at den registreringen (LN-NOB) muligens kan vekke enkelte morsomme kommentarer fra Briter. "Nob" er britisk slang for en viss kroppsdel:lol:

Last edited:
Vakkert... Er snart fan av designen til Norwegian - i allefall når det blir så shiny som dette...:nor

The first Norwegian Boeing 737-800 is seen in Seattle

Norwegian.no (Norwegian Air Shuttle) (Oslo) will soon take delivery of the first of 53 new Boeing 737-800s.

Copyright Photo: The first, 737-8FZ LN-NOB (msn 34954), has now been painted and is seen undergoing a pre-delivery test flight at Seattle (King County-Boeing Field). Norwegian composer Edvard Grieg adorns the tail. (Rick Schlamp)

http://www.jetphotos.net/news/index...ian-boeing-737-800-is-se&more=1&c=1&tb=1&pb=1

Er spent på hvor mye omtale DY klarer å skaffe seg når maskinen kommer til Norge. Ola Strand var jo rå på omtale av LN-RRA når den kom - forventer minst like mye fra Kjos.

Ja, hvor mye mer er det å si om en 737-NG egentlig ? Ola fikk veldig mye omtale, men hva mer er det å si ? Håper i alle fall ikke man kommer trekkende med miljø aspektet, og glemmer å si at de har noen -300 på vei inn også ? , at de nå kan fly til destinasjoner som konkurenten(e) også kan fly til ?

Back