Ln-nob

Det er mange som vet, men det visstnok svaert hemmelig:) Som en god venn i Boeing sa naar jeg fortalte om Dy's hemmligheter..."I thought Norwegians three letter code was NAS...not NSA:) !!!" ...men hvis du staar paa OSL den 26 Januar...saa...

NOB er observert ute av malerhangaren .. vaar lokale paparazzi har ifoert seg kamuflasjedrakt og aaler seg naa gjennom urskogen paa jakt etter den ultimate fotovinkel ... Stay tuned!!

Ingenting her heller .. og etter to episoder av A-Team gaar jeg og legger meg ...

A Team?? Hvilken kanal?? Hakke sett A-Team paa aar og dag. Her er akkurat Numbers ferdig og kjerringa snorker paa sofaen. Blir nok bingen her ogsaa snart

Det var ikke lett, iPhone bildene ble ikke bra...det staar en enorm lysmast rett over Nobben..og det enkle kameraet fokuserte allt paa lyskilden....har ogsaa tatt noen bilder med min fars Olympus kamera...og skal laste opp etter litt noedbehandling i Photoshop...kort fortalt LN-NOB er 100% ferdig dekorert, selv halen har Grieg paa plass...

Her er'n...langt fra ideelt bilde men forholdene tatt i betraktning...det er foerste bilde.....

Attachments

• ln_nob.jpg
    ln_nob.jpg
    72.3 KB · Views: 1,201
Ja selvsagt... Norwegians Secrecy Agency... ^_^

Best å være snill kanskje, før leiligheten blir stormet av folk i hvite kjeledresser, røde finlandshetter, og et sort/hvitt bilde av Kjos på ryggen...:lol:

Det blir altså akkurat likt som på markedsføringsbilde. Man flytter noen logoer litt, men stort sett det samme...

Back