• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY LN-NHF - status

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
LN-NHF, B737-8JP, c/n 42075/5470 har i all stillhet hatt sin jomfrutur fra Renton til Boeing Field (vis Moses Lake) som BOE271.



Hex er 479DED.
 
Last edited:
I år får DY 11 nye fly, hvor ti er b738, og en b788. Med de syv som skal ut i år, er flåten på 99 fly at year end.

Takk og takk for godt svar, da er jo vekstraten behagelig også, sålenge man har en taktikk med relativt nye fly, må det til litt utskifting!
 
I år får DY 11 nye fly, hvor ti er b738, og en b788. Med de syv som skal ut i år, er flåten på 99 fly at year end.

Er det den 788 som allerede har kommet du mener da?

Er vel i hovedsak 789 som leveres heretter om jeg ikke husker feil..?
 
LN-CGJ, ha dette som en huskeregel:
Boeing 787-8 8 stk
Boeing 787-9 9 stk

Alle 787-8 er mottatt
4 stk 787-9 blir levert i 2016
3 stk 787-9 blir levert i 2017
2 stk 787-9 blir levert i 2018

Denne informasjonen finner man i Norwegians kvartalsrapportpresentasjon.
 
Finnes det noen fin plass med en god oversikt over line numbers og øvrig leveringsinfo for fremtidige Boeing leveringer?
 
"Langt etter" kan jo være et tøyelig begrep. :D

Hvis Boeing holder leveringstakten fra Mai (29), så skulle det vel bli ca 7 uker mellom NHF og NHG.
 
Re: LN-NHF ln5470 - status

Så ut i fra denne listen kan det se ut som at de linenumbers som skal til NAS er

LN5470
LN5526
LN5541
LN5555
LN5575
LN5583
LN5714

kun 57 linenummer imellom nr 2 på listen og nr 6... dvs 5 stykker monteres med under 2 måneder imellom?
 
LN-CGJ, ha dette som en huskeregel:
Boeing 787-8 8 stk
Boeing 787-9 9 stk

Alle 787-8 er mottatt
4 stk 787-9 blir levert i 2016
3 stk 787-9 blir levert i 2017
2 stk 787-9 blir levert i 2018

Denne informasjonen finner man i Norwegians kvartalsrapportpresentasjon.

Hehe... Den var ikke du dum. Da husker vi det frem til neste ordre!
 
Re: LN-NHF ln5470 - status

Så ut i fra denne listen kan det se ut som at de linenumbers som skal til NAS er

LN5470
LN5526
LN5541
LN5555
LN5575
LN5583
LN5714

kun 57 linenummer imellom nr 2 på listen og nr 6... dvs 5 stykker monteres med under 2 måneder imellom?

Det var linken sin det ... godt noen der ute endelig tar ansvar. :p

Stemmer forbløffende med det som jeg møysommelig har samlet sammen ....
 
Re: LN-NHF ln5470 - status

Testtur (C1) i dag ..

BOE271 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Boeing Field Intl (KBFI) at 09:00 PDT Thursday heading for Grant Co Intl (KMWH) for an estimated arrival at 10:25 PDT.

Expected route: SEA J523 TOU TOU180015 PDT

BOE271 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Grant Co Intl (KMWH) at 11:00 PDT Thursday heading for Boeing Field Intl (KBFI) for an estimated arrival at 11:38 PDT.

Expected route: CHINS1
 
Re: LN-NHF ln5470 - status

På vei hjem til OSL ser det ut til - ETA om ca 5 timer... 07:10 norsk tid
 
Tilbake på OSL etter et opphold i Abu Dhabi. I Ruili Airlines hybridfarheskjema, så er vel ikke umulig den skal på et kort comeback i forbindelse med med MAXene før den drar til Kina for godt?

Uansett hadde den et ganske kort liv hos Norwegian?
 
Back
Top