Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Boeing 737 -8KN 40261 4671 LN-FGC FlyR at SNN 04nov21 after paint, A6-reg prior delivery ex A6-FEI
Vel er den malt om? hangar melder om uke 51 for levering.
Hørte noen sa et sted at denne maskina var fæl å jobbe i for de kabinansatte grunnet dårlige galley-løsninger. Tviler på at det er grunnen til at den ikke brukes stort, men kan jo være fordi den muligens har best/dårligst power-by-the-hour -avtale? Og er dermed mest «lønnsom» å ha på bakken?
Boeing 737 -82R 40261 4671 G-JZDB Jet2 seen regd at SNN 15mar23 prior paint ex LN-FGC
Lagring i påvente av lakkering?Boeing 737 -82R 40261 4671 G-JZDB Jet2 regd 15mar23, delivery 21mar23 SNN-MME ex LN-FGC
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.