I inger ScanFlyer Gold 8 Mar 2013 #1 Det har vært flott vær på OSL noen dager, og snille mennesker har åpnet veien inn til Flishaugen. Fin tid for oss spottere fremover nå LN-NGJ LN-NGJ OY-JBJ N1FE 5629 Nanna OY-VKF A7-BFA A7-ACK Inger
Det har vært flott vær på OSL noen dager, og snille mennesker har åpnet veien inn til Flishaugen. Fin tid for oss spottere fremover nå LN-NGJ LN-NGJ OY-JBJ N1FE 5629 Nanna OY-VKF A7-BFA A7-ACK Inger
LN-MOW Flyklapper Medlem 8 Mar 2013 #3 inger said: N1FE Click to expand... Næmmen, Fedex, jo! Noen distingverte besøkende for å gi Martin en forfremmelse, kanskje? :lol: For det er nok neppe småpakker i denne her!
inger said: N1FE Click to expand... Næmmen, Fedex, jo! Noen distingverte besøkende for å gi Martin en forfremmelse, kanskje? :lol: For det er nok neppe småpakker i denne her!
TKDahl The Heraklion Spotter :) 8 Mar 2013 #5 Lekkert og spennende her ja :up: blir nok en tur i morra (lørdag) å se etter NGJ ... TK :fly
Martin Moderator Medlem 8 Mar 2013 #6 Når ble N1FE knipset? Vi har vel ikke hatt noe sjefsbesøk på noen uker nå, og jeg mistenker at de som besøker oss ikke flyr så fint.
Når ble N1FE knipset? Vi har vel ikke hatt noe sjefsbesøk på noen uker nå, og jeg mistenker at de som besøker oss ikke flyr så fint.
I inger ScanFlyer Gold 9 Mar 2013 #7 Martin said: Når ble N1FE knipset? Vi har vel ikke hatt noe sjefsbesøk på noen uker nå, og jeg mistenker at de som besøker oss ikke flyr så fint. Click to expand... Bildet av N1FE ble tatt 07.03.2013 kl 16.15 Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger Inger
Martin said: Når ble N1FE knipset? Vi har vel ikke hatt noe sjefsbesøk på noen uker nå, og jeg mistenker at de som besøker oss ikke flyr så fint. Click to expand... Bildet av N1FE ble tatt 07.03.2013 kl 16.15 Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger Inger