AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 24 Feb 2009 #42 Re: LN-MOW fyller år i dag Gratulerer fra Gamle Oslo! :nor:USA:USA
Ludde ScanFlyer Silver 24 Feb 2009 #43 Re: LN-MOW fyller år i dag En stor famn med gratulationer från avd Väldigt-Ost Europa(Finland)
Dag Johnsen ScanFlyer Gold 24 Feb 2009 #44 Re: LN-MOW fyller år i dag Hesiann Andreas! Beste gratulasjoner fra Texas... Dag
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 24 Feb 2009 #45 Re: LN-MOW fyller år i dag Hæpp hæpp og grattis!! :nor :cheers: :nor Fått telegram fra Obanana enda eller? BF:cool2
Re: LN-MOW fyller år i dag Hæpp hæpp og grattis!! :nor :cheers: :nor Fått telegram fra Obanana enda eller? BF:cool2
Martin Moderator Medlem 24 Feb 2009 #46 Re: LN-MOW fyller år i dag Grattis fra den federale expressen :nor :USA
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 24 Feb 2009 #47 Re: LN-MOW fyller år i dag Det gratuleres fra snøhaugen på Nærsnes!:nor:hi2:USA
L litt-amatør ScanFlyer Gold Medlem 24 Feb 2009 #48 Re: LN-MOW fyller år i dag Gratulerer med dagen!!:nor
LN-MOW Flyklapper Medlem 24 Feb 2009 #50 Re: LN-MOW fyller år i dag.... Egil said: Det står en flaske med ditt navn i baren ved lunchtid... Click to expand... ... men sjansen for at den fortsatt staar der naar jeg kommer, anser jeg som relativt liten ... ^_^ Tusen takk alle sammen!!!!!!!! Slikt varmer en gammel kropp. (Godt sjelen er ung )
Re: LN-MOW fyller år i dag.... Egil said: Det står en flaske med ditt navn i baren ved lunchtid... Click to expand... ... men sjansen for at den fortsatt staar der naar jeg kommer, anser jeg som relativt liten ... ^_^ Tusen takk alle sammen!!!!!!!! Slikt varmer en gammel kropp. (Godt sjelen er ung )
FlyHi ScanFlyer Crusty 24 Feb 2009 #52 Re: LN-MOW fyller år i dag Stort tillykke herfra København også
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 24 Feb 2009 #54 Re: LN-MOW fyller år i dag Mange gratulasjoner fra snøhølet øverst i Heggedal også! Håper du får en hyggelig dag med familien! :nor :USA
Re: LN-MOW fyller år i dag Mange gratulasjoner fra snøhølet øverst i Heggedal også! Håper du får en hyggelig dag med familien! :nor :USA
LN-AFG ScanFlyer Gold Medlem 24 Feb 2009 #55 Re: LN-MOW fyller år i dag Graulerer så mye fra Bergen!:nor:nor:USA:USA
G grindstein ScanFlyer Silver 24 Feb 2009 #58 Re: LN-MOW fyller år i dag Gratulerer så mye med dagen ifra Maura/Nannestad
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 24 Feb 2009 #60 Re: LN-MOW fyller år i dag Grattis med dagen Andreas :cheers: