Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det må i tilfelle være veldig lenge siden. Har hatt 538 notert lenge.
Minst siden februar, og kanskje før?
https://forum.flyprat.no/showpost.php?p=1034824&postcount=544
Rakk AirBerlin faktisk å få tildelt linjenummet?
EI- Norwegian Long Haul Boeing 787-9 Dreamliner - C/N 38756 / LN 538 by Woodys Aeroimages, on FlickrRegistreringen kommer til å bli G-CJGI ifølge sikre kilder.
Levering er pr nå planlagt til 20.mars
Ska denne in till Norwegian Air UK eller Long Haul?
DY/NAX - Norwegian AirShuttle
Alla 787 är väl hos DY?Jaså? Inga av de andra 787 är ju hos NAX, är ju NLH eller NUK
BOE251 (B789) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Snohomish County (KPAE) at 10:00 PST Monday (06 Mar) heading for Grant Co Intl (KMWH) for an estimated arrival at 11:31 PST Monday (06 Mar).
Expected route: SEA J523 TOU TOU180015 ALW PDT PELLY
BOE251 (B789) has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from Grant Co Intl (KMWH) at 12:00 PST Monday (06 Mar) heading for Snohomish County (KPAE) for an estimated arrival at 12:58 PST Monday (06 Mar).
Expected route: EPH
NLH er ikke operativt, 0 fly, NUK kun 737, NAI kun 737...Alle 787 er på NAX AOC, ellers kan man heller ikke bruke dem OSL-BKK.....Jaså? Inga av de andra 787 är ju hos NAX, är ju NLH eller NUK
NLH er ikke operativt, 0 fly, NUK kun 737, NAI kun 737...Alle 787 er på NAX AOC, ellers kan man heller ikke bruke dem OSL-BKK.....
kan jo også nevnes at Norwegian long haul AS har byttet navn til Norwegian ground handling AS, så NLH kan man vel på en måte si at ikke ''eksisterer lengre''![]()
Beslektet med 'Red Handling' eller opererer de i forskjellige markeder?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.