• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY LN-LNX/G-CJGI - status

Re: G-CJGI - status

G-CJGI er nå i OSL og kommer snart ut som LN-LNX

Regner med at G-CKNZ kommer over til NAX om ikke alt for lenge, da det blir siste B789 med config; W35Y309 mot W56Y282 de andre B789 NRS har i flåten sin.
 
Kan godt være de har noen seniorpiloter som er ‘current’. Det må jo gjøres noen vedlikeholdsflighter innimellom.
 
Denne maskinen er det jo flere forumister som har et spesielt forhold til, etter besøk i monteringshallen for noen år tilbake.
 
Skulle vært artig å vite hva de gjør med interiøret i kabinen.

Neos og Norwegian benytter seg av samme type Premium-/Eco-seter.
Norwegian har hel-grå seter (lys), mens Neos har en litt mørkere grå grunnfarge, med svarte nakkeputer m/blå detaljer, samt at det er Eco og Eco+ (større plass). Så forskjellen blir nok kun hvilken konfigurasjon.
 
Back
Top