N0 LN-LNR/G-CKNA - status

Wow..
1ca3d7cde0f939cda76ad65cf8767064.jpg

(bilder fra Hegnar)

Last edited:
Er det da egentlig hensiktsmessig å lappe maskina sammen igjen? Eller kan man få mer hvis man plukker den fra hverandre og selger delene?

Noe nytt om dette?
Får de fikset flyene som skulle til India eller blir det noen forsinkelser her?

Last edited:
Etter det jeg har forstått skal den neste maskinen ned til India når sommerprogrammet er på hell. Det snakkes om september.
I følge en mekk jeg snakket med skjedde skaden under test av thrustreverser. Skadene var ikke værre enn at de regner med å ha flyet opp å gå i løpet av neste uke. LNO fløy en ukes tid etter uhellet. Forsinkelsen der var nok at flyet var inne får å bli omkonfigurert, heller enn at det var særlig skader.

Da er LNR fikset og på vei til JFK.

Jeg har en mistanke om at det er en kommafeil eller valuta misforståelse. Dette tror jeg neppe var en skade til 1,3 milliarder.

Da er LNR fikset og på vei til JFK.

Jeg har en mistanke om at det er en kommafeil eller valuta misforståelse. Dette tror jeg neppe var en skade til 1,3 milliarder.

Virker nesten som Hangar har tatt listeprisen på motorer og fly, og antatt det var ødelagt for godt….

LNR er den neste som skal til Indigo. Forsvinner vel om en ukes tid for “acceptance” av Indigo og Indiske luftfartsmyndigheter. Samt skal det vel klistres på Indigo på skutesiden. Skal være klar til å settes i trafikk den 15. sept.

Back