• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

N0 LN-FND/G-CKWB - status

Someone

Moderator
Medlem
Neste 787-9 for Norwegian er ute i friluft. Vet ikke kommende registrering eller vedkjenner vedkommende på halen

DVKNp-0UMAA56Nh.jpg
 
Re: G-CKWB - status

Ser ut som denne får LN-FND som registrering, basert på tilsynets tildeling av Mode S koder
 
Denne maskinen fikk endret navn fra Dartmoore til Antarctica i desember 2024, men om det var denne som var til Antarctica i 2024 er jeg ikke sikker på. LN-FNC var den første Dreamliner, som var på Sydpolen
 
Denne maskinen fikk endret navn fra Dartmoore til Antarctica i desember 2024, men om det var denne som var til Antarctica i 2024 er jeg ikke sikker på. LN-FNC var den første Dreamliner, som var på Sydpolen

Kremt, Troll-basen og Antarktis må ikke forveksles med Sydpolen. Troll ligger over 2000 km fra Sydpolen.

Til info er det kun fly med ski eller spesialdekk som kan lande på Sydpolen.

Var det samme flyet som fløy stunt-turen Oslo-Darwin direkte også?
 
Last edited:
Back
Top