• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY LN-LNC/EI-LNC - status

Re: EI-LNC/LN136 - status

Henrik Ibsen will be painted on, but they need a hole in the schedule. Not likely to happen anytime soon.
 
Re: EI-LNC/LN136 - status

Og da er turen kommet til EI-LNC, som blir til LN-LNC i morgen fredag 12/6-15 ved CPH.
 
Re: EI-LNC/LN136 - status

-LNC er satt opp som EI-LNC DY7006 + DY7005 imorgen. Ikke LN-registrering etter hva jeg kan se..
 
Første gang Norwegian lander i Kina. Den parkerte utenfor en hangar ihvertfall.
Men langt og fly 12 timer og 20 min for evnt. service da.
 
Første gang Norwegian lander i Kina. Den parkerte utenfor en hangar ihvertfall.
Men langt og fly 12 timer og 20 min for evnt. service da.

Å fly langt koster nok sikkert ikke noe i forhold til hvor mye billigere det kanskje er hos selskapet på PVG...
 
Denne står fortsatt på OSL, men uten motorer. Er det noen som helst plan for denne maskinen? Eller er det litt som en hensatt skrapet bil som noen til slutt må bare få vekk?
 
Denne står fortsatt på OSL, men uten motorer. Er det noen som helst plan for denne maskinen? Eller er det litt som en hensatt skrapet bil som noen til slutt må bare få vekk?


Det siste jeg hørte var at den skal hugges opp på OSL. Men det kan jo hende det dukker opp en kjøper ..
 
Ser ut som noen har vært å tauet på maskinen nå denne uken

Så bilde av WGH som tauet den til/fra UNSØ.
Det skal vist være Longship Maintenance som har ansvar for vedlikeholdet enn så lenge mens den står å venter.
 
View attachment 53672LN-LNC var i dag en tur innom gamle Braathens hangaren for litt pleie, den har nå fått gul tape over registreringen sin samt fjernet noen deksler på haleroret. De jobbet også med venstre vinge etter hva jeg så.

Kan se ut som at både LNC, LNE og LNH nå er blitt avregistrert fra Norsk register.

Så kan man lure på om de blir hugget eller om de fikk solgt de.
 

Attachments

  • LN-LNC.1.jpg
    LN-LNC.1.jpg
    170.6 KB · Views: 223
Last edited:
Back
Top