DY LN-LNC/EI-LNC - status

Re: EI-LNC/LN136 - status

Henrik Ibsen will be painted on, but they need a hole in the schedule. Not likely to happen anytime soon.

Og da er turen kommet til EI-LNC, som blir til LN-LNC i morgen fredag 12/6-15 ved CPH.

-LNC er satt opp som EI-LNC DY7006 + DY7005 imorgen. Ikke LN-registrering etter hva jeg kan se..

Første gang Norwegian lander i Kina. Den parkerte utenfor en hangar ihvertfall.
Men langt og fly 12 timer og 20 min for evnt. service da.

Første gang Norwegian lander i Kina. Den parkerte utenfor en hangar ihvertfall.
Men langt og fly 12 timer og 20 min for evnt. service da.

Å fly langt koster nok sikkert ikke noe i forhold til hvor mye billigere det kanskje er hos selskapet på PVG...

Denne står fortsatt på OSL, men uten motorer. Er det noen som helst plan for denne maskinen? Eller er det litt som en hensatt skrapet bil som noen til slutt må bare få vekk?

Denne står fortsatt på OSL, men uten motorer. Er det noen som helst plan for denne maskinen? Eller er det litt som en hensatt skrapet bil som noen til slutt må bare få vekk?

Det siste jeg hørte var at den skal hugges opp på OSL. Men det kan jo hende det dukker opp en kjøper ..

Ser ut som noen har vært å tauet på maskinen nå denne uken

Så bilde av WGH som tauet den til/fra UNSØ.
Det skal vist være Longship Maintenance som har ansvar for vedlikeholdet enn så lenge mens den står å venter.

View attachment 53672LN-LNC var i dag en tur innom gamle Braathens hangaren for litt pleie, den har nå fått gul tape over registreringen sin samt fjernet noen deksler på haleroret. De jobbet også med venstre vinge etter hva jeg så.

Kan se ut som at både LNC, LNE og LNH nå er blitt avregistrert fra Norsk register.

Så kan man lure på om de blir hugget eller om de fikk solgt de.

Attachments

• LN-LNC.1.jpg
    LN-LNC.1.jpg
    170.6 KB · Views: 223
Last edited:
Back