• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-KOGs julekalender 2012

Det er kaldt i Oslo i dag. Det var det på OSL da jeg kom over denne dansken her også. Jeg likte den minst like godt da den flakset rundt i Sun-Air-farger.

20.jpg

På denne siste fredagen før jul tenker jeg at det er på sin plass med en soloppgang. Det er tross alt vintersolverv kl 12:12 i dag i Oslo. Bildet er fra Sogndal en vintermorgen i 1987 og flyet er LN-WFP en Dash 7 som skal til Bergen.

21.jpg

Vi fortsetter å feire sola med et drivhus av en "førerkabine". Cockpiten på Ju-52/3m LN-DAH Falken sett i en senere utgave som 'D-AQUI' eller D-CDLH som den egentlig er registret.

22.jpg

Vanligvis er det "rett på hovedhjulet" som gjelder blant enkelte kretser. Vel, watch me not osv ;) Dette er fra Manchester under utflygingen fra bane 23R

23.jpg

Hvor ble det av de fine bildene, LN-KOG? Ligger de noe sted, så man kan ta en titt når det ikke er jul også? :)

Back