LN-KKZ på OSL i dag

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
Re: LN-KKZ på OSL i dag

Flott bilde av Fripoliseflyet! Ser ut som de har droppet reklamefolie rundt vingeboksen og midt under buken.

skal til Bergen fra Osl kl 16.45 med Norwegian i dag. Noen muligheter for at det er denne maskinen?

Nogen som kan oplyse hvilke ruter den vil flyve i dag eller i morgen ? ?

På forhånd tak
Anders

Originally posted by DY Tech

Dette er lavmål.

Jeg synes dette trenger en begrunnelse.

Jeg mener at dette er et friskt pust for oss "mer enn interesserte" , og vi trenger da ikke bry oss om historien bak.

Jeg regner med du mener at folien ikke er satt på ordentlig :question:
Eller at DY burde lagt folie under nesen også......

Originally posted by MartinL

skal til Bergen fra Osl kl 16.45 med Norwegian i dag. Noen muligheter for at det er denne maskinen?

Bergen DY 632 1635 Norwegian 20

Eller?

Ser at DY1555 (KKZ) parkerer på 58, så det ser ikke ut som det blir no' sølv på deg..

jepp skal med den flighten. Nja da for det bli neste gang. Takk for raskt svar Thomas.

Enig med PA -- inntrykket blir litt shabby og uferdig. De kunne godt gjort noe med det roede ..

Under lavmål, DY er i gang med prostituere sig selv ! :RIP

Liker`n godt jeg!!! Om ikke banebrytende - så er det nytt i Norge på et norsk selskap. Sølv blir aldri feil på et fly... venter i spenning på neste selskap som kommer på kroppen til Kjos!!!

Det som kommer paa kroppen til Kjos har ihevertfall ikke jeg hastverk med aa se .... :wow:

Ser ellers paa dette med reklame paa flyene fra to sider ... ja, det undergraver nok merkevaren, men noen dekorer - som Simpsons-737'en - gjoer det verdt det!

Bra jobba, SK917!!

Flyet er nå uansett en frisk oppkvikker mellom de rødnesede, og de gråe som flyr stamrutenettet i vårt langstrakte land, (samt enda et dusin hvit og blåmalte med flagg på, selvsagt.... )

Syns også dette ser veldig bra ut, -og annerledes !
Gleder meg til å se den her på BGO !

Designet i seg selv var stilig, men utførelsen på sølvgrisen så halveis ut dessuten er jeg ikke veldig begeistret for reklame på fly (special schemes går ann)

At det er "veldig bra" som mange sier, er jeg litt uenig i. Alltid artig med logojets, men det ser litt halvferdig ut. Hadde de malt motorene, vingeroten og buken også, ville deet sett bedre ut:)

Back