LN-KHD - status

Re: B737-800 / LN-KHD - DY ??

KKB var den hvit svane som flöy nesten 2 ar med hel-hvit drakt og bare nese-stickers...

KKB var den hvit svane som flöy nesten 2 ar med hel-hvit drakt og bare nese-stickers...

Slik som dette:

LN-KKB.jpg

Jeg liker egentlig den gale fonten bedre enn den korrekte...gjør logoen litt mindre stygg ihvertfall! :p

Når regner man at denne blir satt i trafikk ?

Det vil trekke seg litt ut i fremtida.

G-CDEG skulle ferges til QLA idag, men ikke kom seg ned i QLA pga av darlig vaer og endte na opp i LGW.

Etter ankomsten i QLA vil flyet gjennomga company-mods og fa norsk register för flyet setter kursen mot Norge. En tid mellom 5 og 14 dager er en realistisk scenario for ankomst til Norge.

det er vel ganske sannsynlig at den da kommer til å se ut slik som -KKB gjorde, med Norwegian-stickers?

Denne ser ut til å komme til OSL 30 November faktisk...

Etter tabellen..

-KKB skulle vel også "bare være noen måneder i DY" siden den fløy helhvit i starten?
Eller var det andre årsaker til at -KKB ikke ble malt før overtagelse?

Er det grunn til å anta at -KHD innlemmes på mer permanent basis etterhvert eller er den for ulik de andre -800ene (ikke sld.carpet og winglets - alt kan selvsagt ettermonteres) til at det er aktuellt?

queson, KHD har winglets - de er bare ikke innenfor bilderammen på Manchester-bildet.

Hehe, jeg gir meg :D
Blandet som sagt sammen -KHD med hva det nå enn måtte være som er iført flyglobespan.com-livery på nevnte bilde...

Last edited:

LN-KHD kommer til Norge i dag pa sent ettermiddag/tidlig kveld dersom det ikke oppstar en last-minute snag.

Last edited:

Flyet er forsinked.

Paperworks omkring registrering.

Neste sjans fredag!

Back