LN-KHA

Vede

ScanFlyer Dusty
Medlem
LN-KHA kommer til OSL i morgen fra SEN som DY8828. STA er 13.00z For de som lurer er dette en 737-300.

Etter å ha myst på bildet, som ThomAAs la ut link til, så ser det ut til at den ikke har fått nappet øyenbrynene. Litt vanskelig å se, men synes jeg klarer å se en fargeforskjell som tilsier at den har eyebrows

Hvis ikke øynene spiller meg et puss igjen

Kjipt at Norwegian må skaffe seg enda flere gamle fly - når de har en bestilling inne på 50 nye...

såvidt meg bekjent, så er vel disse 3 -300'ene som kommer nå, blant de aller siste -300'er som ble produsert ?

Da lander KHA i dette øyeblikk, med rød fin nese, men uten winglets (ingen overraskelse det), øyenbryene er der enda, men den er i rett rødfarge, har logo etc på de rette stedene, men mangler (selvfølgelig) bilde på halen...

Og nå står den parkert utenfor DY-hangaren.. (banner nok en gang for at Nikon'en ligger igjen hjemme.. Dårlig mobilbilde kommer i kveld..)

de 3 stk -300'er som kommer er vel ex. BGY / W / Z, men ikke hvilken rekkefølge, og hvem av disse KHA er har jeg ikke peiling på :)

Back