Lennart ScanFlyer Rusty 2 Mar 2011 #1 LN-DYL PÅ Sola Ikke enkelt å få skarpt i stummende mørke Lukker 1/8 og iso 1600 Og så rett til parkering, hvorfor måtte den parkere med baken mot meg ^_^ Velkommen til Sola og Norge
LN-DYL PÅ Sola Ikke enkelt å få skarpt i stummende mørke Lukker 1/8 og iso 1600 Og så rett til parkering, hvorfor måtte den parkere med baken mot meg ^_^ Velkommen til Sola og Norge
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 2 Mar 2011 #2 Re: LN-DYL PÅ Sola Er det bare meg eller finnes det ikke noe bilder her ?
E enzv-sola ScanFlyer Blue 2 Mar 2011 #4 Re: LN-DYL PÅ Sola Kan være du bruker feil nettleser? Evnt. smartphone?
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 2 Mar 2011 #5 Re: LN-DYL PÅ Sola Du er flink til å dokumentere Lennart. Tipper du koser deg for tiden med ferske fly rett fra Seattle. Hvor mange fly er det som det skal monteres wifi på ved Sola?
Re: LN-DYL PÅ Sola Du er flink til å dokumentere Lennart. Tipper du koser deg for tiden med ferske fly rett fra Seattle. Hvor mange fly er det som det skal monteres wifi på ved Sola?
Lennart ScanFlyer Rusty 2 Mar 2011 #6 Re: LN-DYL PÅ Sola Tror nok resten skal monteres på Sola. Ingen blir montert av Boeing, har eg hørt.
svgspotter ScanFlyer Gold 2 Mar 2011 #7 Re: LN-DYL PÅ Sola Hmm.. hva er grunnen til at flyet står der ved hangar? Skal den bli malt ? altså få en helt på halen? trodde ikke det foregikk på svg?
Re: LN-DYL PÅ Sola Hmm.. hva er grunnen til at flyet står der ved hangar? Skal den bli malt ? altså få en helt på halen? trodde ikke det foregikk på svg?
Martin Moderator Medlem 2 Mar 2011 #8 Re: LN-DYL PÅ Sola svgspotter said: Hmm.. hva er grunnen til at flyet står der ved hangar? Skal den bli malt ? altså få en helt på halen? trodde ikke det foregikk på svg? Click to expand... Som Twin Otter skriver: De monterer utstyr for trådløst internett om bord på Sola.
Re: LN-DYL PÅ Sola svgspotter said: Hmm.. hva er grunnen til at flyet står der ved hangar? Skal den bli malt ? altså få en helt på halen? trodde ikke det foregikk på svg? Click to expand... Som Twin Otter skriver: De monterer utstyr for trådløst internett om bord på Sola.