tripple-seven Newcomer 28 Aug 2009 #1 Jeg fikk denne av COO når de kom med LN-DYA for en uke siden. Ganske fin, selv om den riktignok ikke er en tro kopi av stab'en til flyet. Attachments DSC_1627.jpg 24.3 KB · Views: 260
Jeg fikk denne av COO når de kom med LN-DYA for en uke siden. Ganske fin, selv om den riktignok ikke er en tro kopi av stab'en til flyet.
Brandal ScanFlyer Blue 28 Aug 2009 #2 Veldig fin! Kunne tenkt meg en slik selv. Er en stor fan av Erik Bye.
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 28 Aug 2009 #5 tripple-seven said: Jeg fikk denne av COO når de kom med LN-DYA for en uke siden. Ganske fin, selv om den riktignok ikke er en tro kopi av stab'en til flyet. Click to expand... Har du begynt i Norwegian nå T7?
tripple-seven said: Jeg fikk denne av COO når de kom med LN-DYA for en uke siden. Ganske fin, selv om den riktignok ikke er en tro kopi av stab'en til flyet. Click to expand... Har du begynt i Norwegian nå T7?
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 28 Aug 2009 #6 Minner på at det var en som lovet meg en #6000 Pin Last edited: 28 Aug 2009
Iberworld ScanFlyer Blue 28 Aug 2009 #7 Slik en ville jeg gjerne hatt Noen som vet når LN-DYA modellen kommer?