LN-BRJ

ENKB

ScanFlyer Gold
Hvem opererer denne helvite Boeingen ? LN-BRJ var jo tidligere å finne i Braathens farver, er det samme maskin ?

IMG_3496A.jpg

Bilde tatt på ENGM 18/4.

Originally posted by OJB

Originally posted by ENKB

Så det er den samme BRJ altså.
Ja

Jeg fløy den i går fra Oslo til Molde. Det var ganske godt med skinnseter, men noen passasjerer klagde skikkelig over at stolen plutselig falt bakover uten å ha trykket på noen knapper osv. Men det virket for meg som om den har bedre beinplass enn de andre SAS-flyene?

Jada kom inn fra AirBaltic

Satt på klappsete med den fra Tromsø til Bodø med en meget hyggelig kaptein ombord.

Han fortalte at den skal males om i SAS Norge fargene i løpet av kort tid!

Skulle ikke LN-BRJ fases ut like etter sommeren da ? Da får den vel neppe noen ny farge på seg nå ?

Originally posted by G-COLE

Skulle ikke LN-BRJ fases ut like etter sommeren da ? Da får den vel neppe noen ny farge på seg nå ?

Denne ska forbli ho SK/BU ihvertfall 4 år til
LN-BRH har forlatt Norge og er sendt til Shannon for utfasing

Originally posted by Leorim

Originally posted by G-COLE

Denne ska forbli ho SK/BU ihvertfall 4 år til
LN-BRH har forlatt Norge og er sendt til Shannon for utfasing

LN-BRH? Den har jo SAS farger den. Det var vel den første Braathens maskina som ble omlakkert til SAS farger.

BRH sto ihvertfall i SAS-hangaren paa OSL for noen timer siden .. det bekreftet Speedbird i en annen traad .. ;)

Er du sikker på at det er LN-BRD å ikke LN-BUD?? :old

Mener jeg hørte at det var LN-BUD...noen som vet hvorfor BUD/BRD blir faset ut? Er det på grunn av at de 2, 700 flyene som kommer inn i SAS?:huh:

Men LN-BRK, LN-BRH, LN-BRO har SAS Farger. :cool:

Originally posted by LN-KRF

Mener jeg hørte at det var LN-BUD...noen som vet hvorfor BUD/BRD blir faset ut? Er det på grunn av at de 2, 700 flyene som kommer inn i SAS?:huh:

Men LN-BRK, LN-BRH, LN-BRO har SAS Farger. :cool:

-BRD. Leieavtalen går ut , flyet leveres tilbake til eieren.

Originally posted by LN-KRF

Jeg er ikke sikker, men det er logisk at det er LN-BRD da dette er det gamleste Boeing 737´ern i flåten til SAS pr idag. LN-BRD er vel produsert i 1990 og er den andre 737-500 maskina til Braathens S.A.F.E.

Back