Har nettopp landet med SK996 i CPH fra PEK og har et par kuriositeter jeg gjerne (og vet jeg får her inne) skulle hatt svar på.
1. I forhold til oppgraderinger må jeg ærlig innrømme at jeg ikke skjønner greia. For denne flighten funket hverken Optiontown, forespørsel på mine sider på sas.no eller standby ved gate. Jeg fikk beskjed om at "Business is full today, sir"..
Nå hadde det seg sånn at det var minst 3 plasser ledig i Business.. Hvorfor velger ikke SAS å oppgradere en gullkunde, "tjene" 25000 EB-poeng som selv spørr om dette? Her er det noe jeg har missa...
2. Syns spesielt dette flyet var i svært dårlig forfatning interiørmessig. Dette gjelder genrelt for IC-flåten til SAS syns jeg, men akkurat dette flyet var svært dårlig. Noen som vet hva som f.eks har skjedd med dørene til toalettene helt bakerst i kabinen? Det ser ut som om man har sølt et lass med penne-blekk på de.
1. I forhold til oppgraderinger må jeg ærlig innrømme at jeg ikke skjønner greia. For denne flighten funket hverken Optiontown, forespørsel på mine sider på sas.no eller standby ved gate. Jeg fikk beskjed om at "Business is full today, sir"..
Nå hadde det seg sånn at det var minst 3 plasser ledig i Business.. Hvorfor velger ikke SAS å oppgradere en gullkunde, "tjene" 25000 EB-poeng som selv spørr om dette? Her er det noe jeg har missa...
2. Syns spesielt dette flyet var i svært dårlig forfatning interiørmessig. Dette gjelder genrelt for IC-flåten til SAS syns jeg, men akkurat dette flyet var svært dårlig. Noen som vet hva som f.eks har skjedd med dørene til toalettene helt bakerst i kabinen? Det ser ut som om man har sølt et lass med penne-blekk på de.