LN-GBM
ScanFlyer Silver
Litt småplukk fra Kjevik i dag
På tide med litt bilder fra Kjevik igjen her inne. Fikk øye på en Safir i fri dressur, så da var det bare å ta turen. Fikk F70 med nye farger som en bonus.

sap_taxi_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr

safir_sap_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Car rental return, så key drop neste...

wxc_motlys_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Motlys på PH-WXC, men skitt la gå. Første gangen jeg har den på "skuddhold".
lh_ila_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Det er også sjelden det klaffer mellom meg og Lufthansa, selv om de er her temmelig ofte.

wxc_turn_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr

wxc_to_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Flere bilder av KLMs Fokker 70, her ved enden av 22.

rrb_bt_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Så er turen kommet til LN-RRB, SAS som har Kypros-charteren for tiden. Har tatt med dette bildet på grunn av låven(!) i bakgrunnen, de innvidde og opplyste er vel klar over hvilken rolle den spiller i norsk flyhistorie, eller skal vi heller si bevaring av den?

rrb_turn_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Kjeder dere med et par til av RRB.

rrb_to_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Siste av dagens. Som på flere av bildene, så har vi befalsmessa i bakgrunnen. Det som er synlig av bart fjell er også et av mange områder som er brukbart som spotterplattform.
På tide med litt bilder fra Kjevik igjen her inne. Fikk øye på en Safir i fri dressur, så da var det bare å ta turen. Fikk F70 med nye farger som en bonus.

sap_taxi_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr

safir_sap_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Car rental return, så key drop neste...

wxc_motlys_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Motlys på PH-WXC, men skitt la gå. Første gangen jeg har den på "skuddhold".

Det er også sjelden det klaffer mellom meg og Lufthansa, selv om de er her temmelig ofte.

wxc_turn_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr

wxc_to_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Flere bilder av KLMs Fokker 70, her ved enden av 22.

rrb_bt_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Så er turen kommet til LN-RRB, SAS som har Kypros-charteren for tiden. Har tatt med dette bildet på grunn av låven(!) i bakgrunnen, de innvidde og opplyste er vel klar over hvilken rolle den spiller i norsk flyhistorie, eller skal vi heller si bevaring av den?

rrb_turn_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Kjeder dere med et par til av RRB.

rrb_to_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Siste av dagens. Som på flere av bildene, så har vi befalsmessa i bakgrunnen. Det som er synlig av bart fjell er også et av mange områder som er brukbart som spotterplattform.