LN-MOW Flyklapper Medlem 16 Nov 2009 #1 Fant mere moro i garasjen ... Noen gode gamle ..... Noen som ikke eksisterer lenger .. Noen nordiske ikke-lenger-eksisterende ... Litt SAS-goodies Og noen fra et bolag som er ett av de tre jeg har jobbet for som er gått dundas ..
Fant mere moro i garasjen ... Noen gode gamle ..... Noen som ikke eksisterer lenger .. Noen nordiske ikke-lenger-eksisterende ... Litt SAS-goodies Og noen fra et bolag som er ett av de tre jeg har jobbet for som er gått dundas ..
Henshaw Galley Slave Medlem 16 Nov 2009 #2 Er vel den produsenten som står for størsteparten av metall modellene mine også, så var et par kjente der. Selv om dine så ut til å være i bedre stand enn mine
Er vel den produsenten som står for størsteparten av metall modellene mine også, så var et par kjente der. Selv om dine så ut til å være i bedre stand enn mine
LN-MOW Flyklapper Medlem 16 Nov 2009 #3 Har vel ikke kjøpt en Schabak på minst 15 år og de har ligget i en plastpose, så tilstanden er litt varierende ..
Har vel ikke kjøpt en Schabak på minst 15 år og de har ligget i en plastpose, så tilstanden er litt varierende ..
SE-SAM ScanFlyer Silver 16 Nov 2009 #4 LN-MOW said: Har vel ikke kjøpt en Schabak på minst 15 år og de har ligget i en plastpose, så tilstanden er litt varierende .. Click to expand... Hei Andreas! Med tanke på din SWISSAIR badge! Här kommer två flygplan i SWISS logo! *Airbus A310-221 Swissair launch customer 1983. Skala 1/100 *Airbus A320-214 limited edition model. Skala 1/100 Take care, /Hans Attachments DSCN0552_2.jpg 27.3 KB · Views: 79 IMG_8440.jpg 31.3 KB · Views: 78
LN-MOW said: Har vel ikke kjøpt en Schabak på minst 15 år og de har ligget i en plastpose, så tilstanden er litt varierende .. Click to expand... Hei Andreas! Med tanke på din SWISSAIR badge! Här kommer två flygplan i SWISS logo! *Airbus A310-221 Swissair launch customer 1983. Skala 1/100 *Airbus A320-214 limited edition model. Skala 1/100 Take care, /Hans
LN-MOW Flyklapper Medlem 16 Nov 2009 #5 Ikke bland Swiss og Swissair, takk!! ^_^ There's only ONE Swiss airline! And they're no more ....