Sjøl har jeg det som hobby å organisere reisene mine helt selv via nettet, gjerne helt ned til detaljnivå hvordan jeg skal komme meg like frem til hotellet med kollektivtrafikken, linjenummer, billettype, avgangstider osv.
Sjøl har jeg det som hobby å organisere reisene mine helt selv via nettet, gjerne helt ned til detaljnivå hvordan jeg skal komme meg like frem til hotellet med kollektivtrafikken, linjenummer, billettype, avgangstider osv.
Når jeg ser på folk flest rundt meg, så er det mye usikkerhet. Mange klarer fint å bestille både flybilletter og hotellovernattinger for en langweekend i utlandet, så usikkerheten består som oftes i om de har fått de billigste billettene og de beste overnattingsstedene, og hvordan de nå skal komme seg fra f.eks. Schönefeld flyplass til det vestlige Berlin uten å betale en formue i taxi.
Jo det er en ting, men man må skille mellom slike reiser og mer events, som Tommy beskriver, og som krever mer profesjonelle organisører da det kan være en stor jobb.
Jøss!!! :drunk: Finnes det flere av oss? Trodde jeg var smågal, jeg, som satt og utforsket t-banenettene i USA et halvt år før jeg reiste over i sommer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.