Originally posted by AirbusTero
Hehe, jeg måtte nesten ha et nytt før en Marokko-tur for noen år siden. De var bare to dager unna 6-måneders regelen. Puh ! For øvrig fikk jeg nå på siste tur beskjed om å bytte mitt ca 3 år gamle pass fordi plasten var i ferd med å sprekke opp. Politimannen sa at jeg kunne få nytt gratis. Noen andre som har vært ute for dette?
Originally posted by Canopy
Hehe, jeg måtte nesten ha et nytt før en Marokko-tur for noen år siden. De var bare to dager unna 6-måneders regelen. Puh ! For øvrig fikk jeg nå på siste tur beskjed om å bytte mitt ca 3 år gamle pass fordi plasten var i ferd med å sprekke opp. Politimannen sa at jeg kunne få nytt gratis. Noen andre som har vært ute for dette?
Jeg fikk nytt gratis, bare dra på stasjonen og reklamere, men de gav meg ikke 10 nye år på det nye passet da, måtte jo selvfølgelig trekke fra de 3 årene jeg hadde hatt det..
Nei, er du gæren?!?! Da taper jo staten penger, og det går jo ikke..:sarcOriginally posted by Canopy
Jeg fikk nytt gratis, bare dra på stasjonen og reklamere, men de gav meg ikke 10 nye år på det nye passet da, måtte jo selvfølgelig trekke fra de 3 årene jeg hadde hatt det..
Originally posted by KLMfan
Er vel litt forskjell på flyselskapene også er det ikke ? noen krever pass uansett, mens andre lar det gå med førerkort ?
Gyldig pass er for meg en selvfølgelighet uansett hvor jeg skal.
Originally posted by ANX
Litt nysgjerrig på hvorfor "oppegående" nordmenn med velbetalte jobber (som BURDE bety intelligens over par) ikke kobler inn hjernen mht passets utløpsdato før de skal ut og reise...
Ellers veldig morsomme, men ikke særlig opplysende kommentarer, som alltid.![]()
Originally posted by Someone
...men ser ut som jeg nettopp har blitt hanket inn av snuten
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.