Litt mere Norwegian problemer

:question: :angry:
Og hvis alle flyplassene i norden er våte da? Dette høres merkverdig ut...

Det blir noen "penalties" m.h.t. banelengde,etc. når anti-skid ikke virker,men at man ikke kan lande på Sola på våt bane høres for meg ut som sludder.Her ligger det nok noe annet bak.:question:

Tenger nødvendigvis ikke være tull da.

Noen som kjenner til hvor lang den korteste banen på Sola er?
Man får jo penalties både for banelengde og sidevind med antiskid U/S. Kan hende de måtte lande på den korteste grunnet dette.

Den landet nå Sola......

]DY5937 []08OCT06[] [ ALT

733 DY733 LNKKQ

STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE1 CODE2
08OCT DBV SVG 1130 1530 1220 1227 1547 1551 TD: 50

:question:

Originally posted by LN-HAT

Den landet nå Sola......

]DY5937 []08OCT06[] [ ALT

733 DY733 LNKKQ

STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE1 CODE2
08OCT DBV SVG 1130 1530 1220 1227 1547 1551 TD: 50

:question:

Ja....og gikk visstnok tom til OSL. Pax`en hadde allerede blitt sendt med buss til OSL! Noen som vet om dette stemmer?

Tipper det er mange glade mennesker ombord i denne bussen, kan ikke Norwegian kjøpe egne busser snart.

Det kan de ikke gjøre, da må Northport ordne seg noe annet utstyr å pushe med, hvordan skal de få tømt doene med denne lille bæsj and carry-bilen, gardintrapp? Tror de skal kjøpe vanlige busse isteden, type scania eller volvo

Bussing pga kanselleringer er ingen ny affaere ... paa aattitallet hadde jeg paa mitt skift ansvaret for en armada med busser som gikk i skytteltrafikk til ARN & GOT pga ATC-streik i Sverige.

Og etter mitt utdrikkningslag maatte jeg selv ta til takke med buss istedet for fly fra ARN til OSL .. det var ingen spesielt behagelig opplevelse .... :drunk:

Northport har da foroevrig ikke noe med dette aa gjoere .. annet enn aa hjelpe til ved bussavgang eller -ankomst.

Har også en bussing innunder beltet - FBU-GOT i juni 1998 - streik - grusomt - vil ikke oppleve det igjen - aldri - ikke med en slik dårlig svensk buss - bussen var med Ryanairseter og avstanden mindre enn på alle LCC-fly

Kanskje det var anti skid us? En helt annen sak! Hilsen et nytt medlem og 737 pilot. Litt tynt med pilot knowledge på disse sidene, men mye vilje!

Hvis de foran mente at det var best å fly til Oslo - så er det den avgjørelsen som teller...

Back