• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Litt liten, mot litt stor

Air France er en Airbus, og enhver Airbus er finere enn noe Boeing fly. Til tross for at Air France har ett veldig kjedelig fargeskjema, så er den finest!

Air France er en Airbus, og enhver Airbus er finere enn noe Boeing fly. Til tross for at Air France har ett veldig kjedelig fargeskjema, så er den finest!

Ingen kan vel si at a380 er bedere en 747? :8: a380 har ikke en sjangse mot 747 :cool:

så lenge det er et boeing fly som heter 747 så er det ingen andre fly en 737 (smågriser)som er finere! :D

Satt og funderte litt før jeg kikket på vingen jeg og :lol:

Forresten, er det noen som støtter påstanden til svgspotter?

Men AFs "nye fargesjema" spriter opp LITT (!!) i liveriet, men fortsatt myye hvitt. Se på AA, de har forstått hva som må til å ta seg godt ut - ordentlig metallfugl! 767 og md-80 ser nyyydelig ut på den måten :D -tilbake til bildet, må jeg si det var morsomt og bra ;)

Av det som er å se på bildet er det nok CRJ som er det absolutte høydepunkt. Hva er så facinerende med fly som har motorene under vingene? :8:

Back