Litt kjedlige OSL bilder..

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
Var en liten tur på OSL idag og fant at våren er i annmars, Vollen og 01R er nesten totalt uframkomelig ,Men ved flymuset var det fint å så

Håper de faller i smak, selv om de kanskje er litt kjedlige.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

Jeg ser ingen litt kjedelige bilder fra OSL men de bildene du har lastet opp her er i alle fall fine de! Det er mulig dere bare er litt bortskjemte og tar "ting" for gitt. Bare vent til OSL legges ned (host). Da blir nok bildene derfra litt annerledes når dere ser dere tilbake!

Kjedelige bilder?? :drunk:
Slike flotte bilder av fly, blir aldri kjedelige. :clap

Airbus 330. :smile2

Slike flotte bilder av fly, blir aldri kjedelige. :clap

Airbus 330. :smile2

Bra Airbus 330, slike bilder blir nemlig aldri kjedelige. Forøvrig helt enig med EB, TAP har noen aldeles flotte farger, derfor holder jeg på med en A310 (plastmodell altså), som skal få, jo nettopp TAP-merker.

Takker å bukker :)

Jasså det e fler som driver med plastmodeller her ??

Bygger for det meste militære fly (1940-20xx). Men kan også hive på med en og annen panservogn/mil kjøretøy og sivile fly

Originally posted by C172

Spennende bilder! LN-AOC er det en ny maskin, har ikke sett den før.

Sundt Air vil i løpet av 2006/2007 få to Falcon 900EX EASy, som flys for henholdsvis Stein Erik Hagens familieselskap Canica og Aker-gruppen.

LN-SEH Falcon 900EX EASy 155 F-GSMT 2001 - - leaset fra/flys for Canica
LN-AOC Falcon 900EX EASy - - 2007 00.07 - leaset fra/flys for Aker

Sundt Air vil i løpet av 2006/2007 få to Falcon 900EX EASy, som flys for henholdsvis Stein Erik Hagens familieselskap Canica og Aker-gruppen.

LN-SEH Falcon 900EX EASy 155 F-GSMT 2001 - - leaset fra/flys for Canica
LN-AOC Falcon 900EX EASy - - 2007 00.07 - leaset fra/flys for Aker

Så sikker du var i din sak da. Vel, du får sjekke kilden din, for informasjonen din stemmer nok ikke helt.

Det er mange rykter i denne bransjen vet du. Så det er farlig å poste slike påstander. :old ;)

Hvor på sundtair.com finner du dette?? Beskriv, da jeg kan ikke finne dette noe sted på hjemmesiden.

For igjen, det er ikke riktig det du skriver. :old

fant den her http://www.scanair.no/aon/sundtair.htm jeg redigerte inn regnummeret da jeg regnet med at det var det riktige, satt også å lagde en mail med oppdatering til CK

Men Kjell Inge, da... Hva er dette slags privatflyvalg???

Skikkelig flotte bilder. Ikke mye kjedelig det her...

Der ja... vel det er nå ikke Sundt Air sine sider.

Men det stemmer at Sundt Air opererer LN-AOC. Men Aker har ikke noe med det flyet å gjøre. Så Kjell Inge får nok fortsette å drømme om Fransk 3 motors. ;)

Og det er ikke meningen å blande seg, men man må jo passe på at det ikke spres rykter og feil informasjon her på forumet. :old
:)

Back