• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Litt humor: Yorkshire Airlines

Utrolig bra start på uken!

Yorkshire er noe for seg selv, ja. Husker godt en gang vi var på ferie der da jeg var liten, og vi fikk servert Yorkshire pudding til forrett, som tilbehør til hovedretten, og som dessert :)

Dette var dritbra, den dassen hadde gjort seg i FL 30000! Har sett noe lignende før, men denne var bedre.

:D

Yorkshire er definitivt noe for seg selv. Jeg har bodd i North Yorkshire ved flere anledninger, og må vel egentlig si at jeg føler meg hjemme der. Yorkshiremen er kanskje litt som nordlendinger - store i kjeften, hyggelige (...), litt redd for fremmede, jordnære, og skeptisk til det meste som foregår i sør.

PS! Yorkshirepudding må du lete litt etter om du skal ha det servert i dag (dvs. du finne en veldig tradisjonell pub e.l.).

Og her er'n

MonarchBritannia.jpg

Originally posted by Fly high

Yorkshirepudding - er det den grønne sørpa? :o

Den grønne sørpa er grønn erterstuing - og grunnen til at den er så irrgrønn er at de benytter ferske/frosne erter.

Fish&Chips med den grønne gugga til er ikke så aller verst det - og cream scones til dessert ... mmm

pic-scones.jpg

Og jeg er ikke miljøskadet, men bare litt trinn :lol:

Back