Litt høststemning fra Molde

Re: Litt høststemning fra Molde

Wow! Den siste bildeserien der, spesielt det første bilde er jo bare helt kanonbra!

Angående TUA modellen så er det Braathens farger jeg har den i. Har forøvrig en Air Europa modell også men den er annerledes.

Har reist mye fra Molde. Flyplassen ligger supert plassert i forhold til det flotte landskapet i Romsdalstraktene! Fine bilder. :)

Knallbra bilder.. Bilde nr. 5 er skikkelige bra og det med AirEuropa med romdalsalpene i bakgrunnen er å helt knall ! :up:

Gratulerer med virkelig flotte bilder! Bakgrunnen er ubetalelig!

Har hatt veldig mange turer både til og fra Molde og Vigra opp igjennom årene og har håpet og se flere bilder derfra. Keep 'em coming ;)

Mange takk for tilbakemeldinger folkens!

Tilknytning til Molde rampen? Ikke mange som kjenner til aldershjemmet på Røbekk uten å være herfra! Og ja... det ER romsdalsalper... nesten alle... det fjellet direkte bak feks LN-RRB på innflygning ligger i grenseland mellom Vestnes og Haram. :-)

Ville definitivt sagt Romsdalsalper på de fjellene der ja. Jobbet i Årødalen for mange år siden, var vel på midten av 80 tallet så er litt kjent i området. Har familie på Nordmøre og bruker Årø endel for å komme oppover på besøk. For meg spiller det ingen rolle om jeg bruker Årø eller Kvernberget, blir mest Årø etter NAS begynte flyvninger igjen. Prisen som avgjør, og det er jo enkelt å bruke årø når timeekspressen går nedom da;-)

Back