Re: Litt hjelp behøves.
Hei igjen alle.
Tusen takk for all hjelp så langt, men om dere trodde jeg var ferdig så er jeg nok desverre langt fra det.
Er et langt lerret å bleke som dere skjønner, men ved god hjelp her inne så regner jeg med å komme i mål.
Først ut denne gangen er en Dassault Falcon 900B med reg, N70HS. Hvem var det som operererte denne maskinen. Er litt usikker på tidspunktet, men mellom 1985-93 er nok ganske riktig.
Neste er og fra andre siden av "badedammen". Canadair CL-600-2B16 Challenger 604 med reg, N711SX. Noen som vet mere her?
Så en den vakre skjærgården her vest. Piper Super Cub med reg, LN-HHI. Ikke funnet noe som helst om denne her desverre. Steinar????
Så hopper vi ned til Tyskland og denne ATR-42-300QC med reg, D-BCRP fra Eurowings.
Er dette en av de to maskinene som i dag brukes av Helitrans/Villanden (LN-HTC og LN-HTE)?
Avslutter i denne omgang med denne Boeing 737-300 EC- ID Universair. Som dere ser så mangler jeg 3.dje bokstav i regen, noen som kan identifisere denne??
Takk igjen for all hjelp så langt.
Hei igjen alle.
Tusen takk for all hjelp så langt, men om dere trodde jeg var ferdig så er jeg nok desverre langt fra det.

Først ut denne gangen er en Dassault Falcon 900B med reg, N70HS. Hvem var det som operererte denne maskinen. Er litt usikker på tidspunktet, men mellom 1985-93 er nok ganske riktig.

Neste er og fra andre siden av "badedammen". Canadair CL-600-2B16 Challenger 604 med reg, N711SX. Noen som vet mere her?

Så en den vakre skjærgården her vest. Piper Super Cub med reg, LN-HHI. Ikke funnet noe som helst om denne her desverre. Steinar????

Så hopper vi ned til Tyskland og denne ATR-42-300QC med reg, D-BCRP fra Eurowings.
Er dette en av de to maskinene som i dag brukes av Helitrans/Villanden (LN-HTC og LN-HTE)?

Avslutter i denne omgang med denne Boeing 737-300 EC- ID Universair. Som dere ser så mangler jeg 3.dje bokstav i regen, noen som kan identifisere denne??

Takk igjen for all hjelp så langt.
