ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 30 Nov 2011 #2 Vår mann leverer nok en gang. Alltid artig å se hva du kommer med Jan. Takk for i dag. PS. Stein fikk ikke Thai i luften
Vår mann leverer nok en gang. Alltid artig å se hva du kommer med Jan. Takk for i dag. PS. Stein fikk ikke Thai i luften
V Vidar ScanFlyer Gold 30 Nov 2011 #4 Som vanlig flotte bilder,Jan. Moro at vi fikk prata litt tull igjen i dag! Vidar
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 30 Nov 2011 #5 Flotte bilde fra OSL me passasjerfly og cargo i nydelig vær. takk for bra bilder.
putzmeister ScanFlyer Dusty 30 Nov 2011 #6 Knallbilder Jan, ser ut som Antonoven spiser folk, Var desverre låst fast på innsiden av lekegrinda til Cato, så jeg fikk ikke "luftbilder" av Thaimaskinen. Men hva gjør vel det... jeg fikk den før han Men i går var han borte i tåka når TKA var her
Knallbilder Jan, ser ut som Antonoven spiser folk, Var desverre låst fast på innsiden av lekegrinda til Cato, så jeg fikk ikke "luftbilder" av Thaimaskinen. Men hva gjør vel det... jeg fikk den før han Men i går var han borte i tåka når TKA var her
LN-VGT ScanFlyer Blue 2 Dec 2011 #11 Synes du leverer meget pene bilder! Det var morro å se på Antonoven på nært hold