• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Litt bilder fra helgen

laffen

Newcomer
Var på eggemoen og tok litt bilder i helgen. Nok prat.

Trondag_7542.jpg

Trondag_7563.jpg

Trondag_7600.jpg

Trondag_7602.jpg

Hotel Oscar Alpha som senere på dagen ble propelløs.
Trondag_7614.jpg

Trondag_7638.jpg

Trondag_7658.jpg

Trondag_7695.jpg

Trondag_7720.jpg

Trondag_7722.jpg

De to nyeste byggene sto ferdig i desember 2005. De har begynt å bygge på nytt. Nå skal hele konsernet flyttes fra Røyse til Eggemoen.

Originally posted by LN-KGL

Siste seks måneder av 1980 var jeg på Eggemoen :old :p

Litt OT, men den var nedlagt i 02-03, men jeg var på Hvalsmoen like ved, men vi brukte Eggemoen som lagringsplass og 4 av 5 dager i uken løp jeg rundt med gunner i skogen der oppe...men selve flystripa var ett hat....den er utrolig lang å gå langs med full oppakning

Originally posted by Someone
Litt OT, men den var nedlagt i 02-03, men jeg var på Hvalsmoen like ved, men vi brukte Eggemoen som lagringsplass og 4 av 5 dager i uken løp jeg rundt med gunner i skogen der oppe...men selve flystripa var ett hat....den er utrolig lang å gå langs med full oppakning

Litt mer mimring
Synes ikke flystripa var lang - faktisk var den for kort til å oppnå topphastighet på en kvarting. Nei, lengde kan man snakke om når en blir sluppet av opp på vestsiden av Randsfjorden med beskjed om å gå de tre milene til porten på Eggemoen. Kjedelig rusletur ble det, og jeg passet på å komme inn fem minutter etter marsjmerkekravet - mission accomplished. :cool: :exclamati

Back