Litt av ingenting...

Harald Oanes

ScanFlyer Silver
... blir jo ikke så mye, men det er nå alt jeg har. Jeg har ikke så mye å bidra med lengre, de lange dager med lange bidrag fra Sola er blitt til lite og ingenting. Mest fordi mitt sykdomsbilde går i feil retning, og gjør at jeg ikke lengre klarer å fange et objekt som beveger seg så fort som et fly, men også fordi det er vinter og til slutt kanskje fordi det ikke er så mye spennende å fange på Sola... Men det er ikke så farlig, det er et godt miljø med flott oppvoksende ungdom som holder oss orientert med sine bilder:-)

2 rullebaner kan være Lotto for en fotograf, her ble det litt flytting frem- og tilbake...

H

Fine bilder, Harald, og synd å høre at sykdomsbildet ikke går rette veien!

Men at du sier at det ikke er så mye spennende på Sola, kan du jo tenke deg hvordan vi har det i KRS, hehe!

Dessuten forstår jeg ikke at noen vil stå lenge ute i kulda på denne tida av året for å ta bilder av noen fly! hehe!

BF:cool2

Flotte bilder Harald, spesielt det første LN-BUG ble fin stemning med det lyset :)

TK :fly

Her var det mye lekkert, meget pene bilder med mange fine motiver. Min favoritt her er det siste wizz bildet. Det sier noe, om du forstår..:) Også helt enig med TK

Back