...og til slutt en SAS Braathens fra Oslo...
Lav vårsol midt imot gjorde ikke akkurat forholdene optimale for foto, men det var en hyggelig liten time på gravhaugen til den gamle vikingekonge
Nice! Det fine været og den fine naturen gjore også sitt
Ser det ble F-50 og ikke Metro fra sagaøya med fisk... De fiske cargo flightene er skikkelig heavy... , så kan tenke meg bakkemannskapet på Molde svettet litt i vårsolen.
De tok seg nok en :cheers: etterpå
Spørsmålet er hvilken fisk - har min mistanke om at det er smolt eller annen fiskeyngel til fiskeoppdrettnæringen på Island fra et av settefiskanleggene i Romsdalsområdet?.
Vet ikke noe om cashen som CK nevner, men siden jeg konsulterer for et pharmaceutisk selskap som leverer vaksiner til bransjen ENML, så var det ikke så vanskelig å gjette :smokin
Som et apropos så er samme fly foreviget på Plane-Spotter.com i en rapport fra Egilstaðir, Island
Fotografen er også innen den samme bransjen.
For å komme med litt mer nyheter, så var fotografen for bildene ovenfor i Chile på firmareise og tror du ikke jeg fikk overtalt ham til å ta noen bilder fra turen - så følg med på PSC i løpet av helgen - da kommer mange LANer, AC343, AF773, LH A346 krydret litt med bilder fra byene Santiago og Puerto Montt.