Nu har jeg jo vært borte en stund her fra forumet, pga sykdom, men nu kommer jeg sterkt tilbake  , begynner litt utradionelt og tenkte jeg at skulle prøve at lage en lille fotoserie av LN-VYI som står på Rakkestad (ENRK).
, begynner litt utradionelt og tenkte jeg at skulle prøve at lage en lille fotoserie av LN-VYI som står på Rakkestad (ENRK).
Under er litt bilder fra forskjellige vinkler av flyet, både i regn og sol
Bilde nummer 1-4 Viser flyet i forskjellige vinkler i regn, liker effekten når flyene er våte, bilde nummer 5 viser en stolt pilot som den dagen gikk hjem med bestått av sensor, bilde 6-9 viser da flyet på en fin sommer dag.
Info om LN-VYI
Eier: Olav Kjeserud
Flytype: The New Piper Aircraft, Inc
Model: PA-23-250
c/nr: 27-3873
T.O.W: 2359 kg

Håper noen likte disse bilder
MVH Torben :fly

, begynner litt utradionelt og tenkte jeg at skulle prøve at lage en lille fotoserie av LN-VYI som står på Rakkestad (ENRK).
, begynner litt utradionelt og tenkte jeg at skulle prøve at lage en lille fotoserie av LN-VYI som står på Rakkestad (ENRK).Under er litt bilder fra forskjellige vinkler av flyet, både i regn og sol

Bilde nummer 1-4 Viser flyet i forskjellige vinkler i regn, liker effekten når flyene er våte, bilde nummer 5 viser en stolt pilot som den dagen gikk hjem med bestått av sensor, bilde 6-9 viser da flyet på en fin sommer dag.
Info om LN-VYI
Eier: Olav Kjeserud
Flytype: The New Piper Aircraft, Inc
Model: PA-23-250
c/nr: 27-3873
T.O.W: 2359 kg

Håper noen likte disse bilder

MVH Torben :fly

Se så lette og høyt oppe de er, lykkelig svevende på solskinnet. Mens her... er det bare lavt tett skydekke.... og mørketid
 Se så lette og høyt oppe de er, lykkelig svevende på solskinnet. Mens her... er det bare lavt tett skydekke.... og mørketid