Det absolutt enkleste, er en taxi.
Skal reise til New York i morgen, og lurer på om noen har ideer om hvordan man enklest kommer seg fra Newark til Times Square hvor vi skal bo.
TA BUSSEN. som sagt før her. så stopper den et kvartal fra times square og går hvert 15 min eller noe. å koster noe sånnt som, 4-5 dollar pr hode. dersom en ikke klarer å ta den bussen burde man ikke få lov å ha passså enkelt er det.
TA BUSSEN. som sagt før her. så stopper den et kvartal fra times square og går hvert 15 min eller noe. å koster noe sånnt som, 4-5 dollar pr hode. dersom en ikke klarer å ta den bussen burde man ikke få lov å ha passså enkelt er det.
OT, men det synes jeg var et uhøflig svar på et helt fair spørsmål.
Når man kommer til et nytt sted er det ikke alltid man har lyst til å klore med å finne ut av offentlig transport. Og har du aldri vært der før så er ikke den bussen akkurat skiltet med store bannere i ankomsthallen.
Taxi er det enkleste å finne ut av, mens noen andre sikkert kan svare på det med limo. Jeg har aldri prøvd. Men hotellet mitt prøvde å stri-pushe limo for 120 usd ut til JFK igår.
Vi benyttet selv Newark Airport Express bussen på vår reise. For førstereis var det både en enkel og rask måte å komme seg til Manhattan på. Stopper 3 forskjellige steder i midtown.
Billig var det også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.