Må nok ha et par ark Ruben. 7 stk. DC-7 sett er på vei til JetBlue + hans bror + meg.
Jeg sitter med Revell's utgave av DC-7C. Den er vel i 1/122 eller 128. Regner ikke med at det kommer til å bli lagd noe dekaler til den? Såvidt jeg skjønner så er vel den eneste 7eren i 144 en vac model og det er noe jeg ikke kommer til å legger mine klamme hender på. Hva kommer det av at ikke Minicraft eller andre har lagd DC-7 som injection molded, Minicraft har jo store deler av Douglas øvrige familie...
Trygve
Dessa nya dekaler är avsedda för en ny byggsats från F-RSIN i skala 1/144. Det finns faktiskt SAS-dekaler för Revell-byggsatsen i 1/128, utgivna av HaHen Decals i Tyskland. Inte helt korrekta men de går att använda i nödfall.
Dessa nya dekaler är avsedda för en ny byggsats från F-RSIN i skala 1/144. Det finns faktiskt SAS-dekaler för Revell-byggsatsen i 1/128, utgivna av HaHen Decals i Tyskland. Inte helt korrekta men de går att använda i nödfall.
Hmmm. Kjøpte resin nesa til DC-7 fra HaHen i fjor en gang. Revell nesa ser jo ut som en DC-4 dessverre. Må innrømme at f-rsin sin C modell ser ganske innbydende ut. Blir vel nødt til å la VISA kortet få blø litt igjen...
Med tanke på det så blir jeg vel nødt til å skaffe et av de nye dekalene vist her også.
Trygve
Hei Trygve,
Det tolker jeg som en bestilling
Happy modelling,
Ruben
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.