Even92LN ScanFlyer Gold 1 Jan 2012 #1 Lille nyttårsaften 2011 Hatt en laang pause nå, helt fra august om jeg husker rett, så det var godt å komme seg en tur på OSL igjen! Her er noe av fredagens fangst; En sliten MD...
Lille nyttårsaften 2011 Hatt en laang pause nå, helt fra august om jeg husker rett, så det var godt å komme seg en tur på OSL igjen! Her er noe av fredagens fangst; En sliten MD...
Even92LN ScanFlyer Gold 1 Jan 2012 #2 Re: Lille nyttårsaften 2011 Ble også en liten tur opp i tårnet helt på slutten Takk til Eldar og Anders for en flott tur! Ellers - godt nyttår alle sammen!
Re: Lille nyttårsaften 2011 Ble også en liten tur opp i tårnet helt på slutten Takk til Eldar og Anders for en flott tur! Ellers - godt nyttår alle sammen!
H Hermann SF ScanFlyer Silver 1 Jan 2012 #3 Re: Lille nyttårsaften 2011 Jeg har ikke vært flink i 2011 i det hele tatt når det kommer til spotting. Derimot har jeg flydd en del... Jaja, men dette var hvertfall en riktig flott serie med mange gode bilder!
Re: Lille nyttårsaften 2011 Jeg har ikke vært flink i 2011 i det hele tatt når det kommer til spotting. Derimot har jeg flydd en del... Jaja, men dette var hvertfall en riktig flott serie med mange gode bilder!
pgaa ScanFlyer Gold 1 Jan 2012 #4 Re: Lille nyttårsaften 2011 Nydelige bilder, likte godt det nest siste av Qatar i #1
baselutvann ScanFlyer Gold 1 Jan 2012 #5 Re: Lille nyttårsaften 2011 Utrolig skarpe og flotte bilder Even!
V Vidar ScanFlyer Gold 1 Jan 2012 #7 Re: Lille nyttårsaften 2011 Hyggelig å se deg der oppe igjen på fredag. Flotte bilder! Vidar
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 1 Jan 2012 #8 Re: Lille nyttårsaften 2011 Flotte bilder fra OSL. Takk for du deler dem med oss likte best bildene ifra tårnet på OSL.
Re: Lille nyttårsaften 2011 Flotte bilder fra OSL. Takk for du deler dem med oss likte best bildene ifra tårnet på OSL.
putzmeister ScanFlyer Dusty 2 Jan 2012 #9 Re: Lille nyttårsaften 2011 Dette var knallfine bilder. A330 gjør seg virkelig på Osl