robertaas Helgeturekstremist Medlem 24 Dec 2010 #1 Synd BA flyr fra den dårligste storflyplassen i den vestlige verden.
jcnorway Moderator Medlem 24 Dec 2010 #2 robertaas said: Synd BA flyr fra den dårligste storflyplassen i den vestlige verden. Click to expand... Alt er relativt Synes LHR er en fin flyplass å reise til/gjennom jeg. Greit salg, får se litt på detaljene i romjulen.
robertaas said: Synd BA flyr fra den dårligste storflyplassen i den vestlige verden. Click to expand... Alt er relativt Synes LHR er en fin flyplass å reise til/gjennom jeg. Greit salg, får se litt på detaljene i romjulen.
TOS ScanFlyer Mile High Club 25 Dec 2010 #3 Re: BA salg i alle klasser... robertaas said: Synd BA flyr fra den dårligste storflyplassen i den vestlige verden. Click to expand... Har du vært på Charles de Gaulle...?
Re: BA salg i alle klasser... robertaas said: Synd BA flyr fra den dårligste storflyplassen i den vestlige verden. Click to expand... Har du vært på Charles de Gaulle...?
Trety ScanFlyer Rusty 25 Dec 2010 #4 Re: BA salg i alle klasser... robertaas said: Synd BA flyr fra den dårligste storflyplassen i den vestlige verden. Click to expand... BA bruker T5, og med den har LHR blitt en ganske bra flyplass. Ellers vil jeg repetere TOS's spørsmål - har du sett CDG?
Re: BA salg i alle klasser... robertaas said: Synd BA flyr fra den dårligste storflyplassen i den vestlige verden. Click to expand... BA bruker T5, og med den har LHR blitt en ganske bra flyplass. Ellers vil jeg repetere TOS's spørsmål - har du sett CDG?
Discus Galley Slave Medlem 25 Dec 2010 #5 Re: BA salg i alle klasser... Trety said: BA bruker T5, og med den har LHR blitt en ganske bra flyplass. Click to expand... Så lenge man ikke er der i snøkaoset så er LHR-T5 i mine øyne en meget bra flyplass å ha transfer på (eneste minuset er at man må gjennom security når man kommer fra OSL). Og for flyentusiaster så er det god utsikt til rullebaner og fly.
Re: BA salg i alle klasser... Trety said: BA bruker T5, og med den har LHR blitt en ganske bra flyplass. Click to expand... Så lenge man ikke er der i snøkaoset så er LHR-T5 i mine øyne en meget bra flyplass å ha transfer på (eneste minuset er at man må gjennom security når man kommer fra OSL). Og for flyentusiaster så er det god utsikt til rullebaner og fly.
M Mchansern ScanFlyer Blue 25 Dec 2010 #6 Re: BA salg i alle klasser... robertaas said: Synd BA flyr fra den dårligste storflyplassen i den vestlige verden. Click to expand... LHR er en skandale. I totally agree.
Re: BA salg i alle klasser... robertaas said: Synd BA flyr fra den dårligste storflyplassen i den vestlige verden. Click to expand... LHR er en skandale. I totally agree.