• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LHR T3 *-lounger med EBG/SK-billett?

doffer

ScanFlyer Blue
Hei,

Er EBG og skal en tur med SK fra lhr på onsdag.
Kommer jeg inn i SQ loungen med EBG og SK billett?
Isåfall, hvilken lounge er å foretrekke SK sin eller SQ?

Takker for svar;)

Re: LHR T3 *-lounger

SQ sin har dusj, om en veldig dårlig dusj. *A-loungen pleier å være veldig befolket.

-A

Hei,
Er EBG og skal en tur med SK fra lhr på onsdag.
Kommer jeg inn i SQ loungen med EBG og SK billett?
Isåfall, hvilken lounge er å foretrekke SK sin eller SQ?
Takker for svar;)

SAS loungen er at foretrække, men hvis du har lyst, kan du evt besøge SQ loungen også.

Sq har champis og varm mat etter kl 16.00. Begge lounger har dusj, men sq sin er best. Stort sett roligere hos sq.

Personlig går jeg alltid i Singapore loungen ja, mindre stress enn i SAS og mye bedre mat...

Du kan jo prøve begge om du har tid? SAS-loungen er stiligere og det er som regel lett å finne i alle fall ett område som er rolig. Singapore Airlines-loungen har mer mat ut over det vanlige utvalget i SAS-lounger og den er kanskje litt roligere, om du reiser på et tidspunkt der Singapore Airlines ikke har avgang.

*A-loungen pleier å være veldig befolket.

-A

Denne er vel terminal 1.

Back