LH check-in?

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Sist med dem var MUC i fjor sommer og da var det ingen nett-innsjekk.

Skal til JFK om 12 dager og i følge både LH og SK kan jeg sjekke inn til FRA på sa.no og videre på lufthansa.com.. Helt nytt for meg...Da antar at jeg da kan legge inn pass etc der på sistnevnte..

Eller blåse i alt og la SK ta seg av alt på OSL ??. Har bra seter til JFK allerede..

Re: LH check-in ??

Var sånn det fungerte for min del nå sist.

Sjekket inn OSL-FRA på sas.no og FRA-CDG på lufthansa.com.

OK, er det da mulig å mekke seg til toppseter på LH 744 siden vi er *Gold hvis en er først ute på klokkeslettet ?? Tenker også på hjemturen fra PHL og A343...

Lufthansa Online-Check in, får ikke sjekket inn hele veien..

Hei,

I morgen flyr jeg OSL-FRA-LGW, skulle sjekke inn online i sted. Men får bare sjekket inn FRA-LGW.

Hva kan dette skyldes? Siden den ikke kommer opp i online check-in.

Alt flys av Lufthansa selv.

Last edited:
Re: Lufthansa Online-Check in, får ikke sjekket inn hele veien..

Hei,

I morgen flyr jeg OSL-FRA-LGW, skulle sjekke inn online i sted. Men får bare sjekket inn FRA-LGW.

Hva kan dette skyldes? Må jeg brukte automaten på OSL-FRA? Siden den ikke kommer opp i online check-in.

Alt flys av Lufthansa selv.

OSL-FRA må sjekkes inn via Sas.no...

Re: Lufthansa Online-Check in, får ikke sjekket inn hele veien..

Men hvorfor får man ikke info om det når man bestiller? Selv om ruten flys av lufthansa.

Står på siden til LH at du må sjekke inn ved bruk av SAS på turer ut fra OSL.

LH OLCI er en historie for seg selv. Selv om du har sjekket inn på nett så får du selv ikke printet ut boarding kort på verken automat eller i skranke på OSL.
Joda man kan printe de ut selv fra OLCI, men for jeg som ikke alltid har tilgang til printer så er det mye mer praktisk for meg å hente det ut på flyplassen.

LH OLCI er en historie for seg selv. Selv om du har sjekket inn på nett så får du selv ikke printet ut boarding kort på verken automat eller i skranke på OSL.
Joda man kan printe de ut selv fra OLCI, men for jeg som ikke alltid har tilgang til printer så er det mye mer praktisk for meg å hente det ut på flyplassen.

Det fungerer vel fint med boardingpass på email på mobilen (det gjorde det ihvertfald for os på FRA-CPH i sidste uge). Desuden understøtter LH nu også Passbook på iPhone.

Ser min tråd er flytter hit.

Om man har sjekket inn SAS og LH sin online check-in, samt skrivd ut boardingkort. Vil det fortsatt være mulig å skrive ut dette på automatene på OSL? Hos både SAS og LH.

Rart at du fikk sjekket inn FRALGW ... det er vanligvis sprerret for det hvis ikke første leg er sjekket inn. Har du separate billetter? I tilfelle er alt separat ...

Rart at du fikk sjekket inn FRALGW ... det er vanligvis sprerret for det hvis ikke første leg er sjekket inn. Har du separate billetter? I tilfelle er alt separat ...

Hele ruta er kjøpt som en reise hos LH.

Så det samme skjedde for familie forrige uke. 24h før sendte LH-mail med link til check-in, hvor strekket fra FRA kunne sjekkes inn. Ved forsøk på SAS.no kunne hele reiseruten sjekkes inn. Endringer i LHs system?

Endringer håper jeg... Inntil nå kunne man velge seter OSL til MUC/FRA, men ikke videre. Når man ankommer MUC/FRA er alle favorittseter tatt.

For et år siden kunne man gå inn på lh.com og bestille videre 23 timer før avreise MUC FRA . Så tilbake til sas.no og printe nye BP med siste endringer...

Back