LH A380

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Har som vanlig kanskje ikke fulgt med i klassen :(

Nyheter når de starter med A380 og hvor ?

Vi tenker å brenne opp EB-kontoer og Denied Boarding Vouchers på noe slikt. ( Joda, jeg vil også fortsatt ha en av de første AF 380 til Montreal , om det blir den destinasjonen ^_^ )

Re: LH A380..

Slik jeg forstår det så kommer den først i regulær trafikk med LH i starten av 2010. Seksjonene til den første LH maskinen er visst på vei til Toulouse i disse dager etter hva jeg hører

Mens man er inne på 380. AF sin første hadde first flight idag og blir vel satt i trafikk i oktober eller deromkring

http://a380production.blogspot.com/

MSN033 (F-WWSB) the first A380 for Air France made its first flight today from Toulouse. Just a day after Air France annoucned a new livery. This aircraft will now be ferried to Hamburg for painting and outfitting.

Last edited:

Det var da veldig lang tid det tar fra first flight til den blir levert til AF! Er det vanlig tid på A340 og andre større flytyper også?

Takk , guys. Må "brenne" før ca. 1. juli/ev. 15. aug for LH... Da får jeg vel booket LH til neste vår...

AF kjøper jeg ved første mulighet. Montreal frister. Hakke vært der siden verdensutstillingen 1967 ! Vinter der er OK som hjemme...:(

Hadde vært gøy med tripreport noenlunde nær hverandre.. Kort hukommmelse kan jo være et handicap..

Montreal frister. Hakke vært der siden verdensutstillingen 1967 ! Vinter der er OK som hjemme...:(

Unnskyld?! Montreal om vinteren er kaldere og verre enn i Norge. Jeg bodde der som liten - det er kaldt!!

Unnskyld?! Montreal om vinteren er kaldere og verre enn i Norge. Jeg bodde der som liten - det er kaldt!!

Temperatur for Januar skal variere mellom -6 og -15 grader Celcius, i følge Wikipedia.

Edit: Leste videre:

Due to wind chill, the perceived temperature can be much lower than the actual temperature, and wind chill factor is often included in Montreal weather forecasts

He, he..Det var jo det jeg mente..:p . Kanskje jeg var upresis ?

Kaldt vær greier vi oss i, også i Montreal. :cry:

I dag i Lillestrøm gikk strømmen, og jeg fyrte opp peisen...

Back